понеделник, 20 август 2012 г.

Heo Young Saeng– Love Song (I Need A Fairy OST) Бг Превод



                                 ПРЕВОД

Думите, които искам да ти кажа
Думите, които искам да ти дам
Обичам те, обичам те
Обичам те и това завинаги ще бъде така

Думите, които ти подхождат
Думите, които искам да пея всеки ден
Моят ангел, по-красив от цвете, това си ти

Сърцето ми постоянно трепери
Двете ми бузи постоянно се зачервяват
Когато те видя, когато те погледна
Когато те погледна, цялото ми тяло става горещо

Очите ми постоянно се разтреперват
Устните ми постоянно изсъхват
Когато те видя, когато съм с теб
Когато съм с теб се превръщам в глупак

Думите, които искам да чуя
Думите, за които винаги съм мечтал
Обичам те, обичам те
Обичам те и това завинаги ще бъде така

Думите по-сладки от бонбон, 
които ме събуждат всяка сутрин
Моя една и единствена, която е 
по-ослепителна и от снега

Мечтая да отворя очи и да видя лицето ти
Докато слънчевата светлина пропита с 
аромата ти, осветява нашата любов

С мисли за теб аз посрещам утрото
С мисли за теб аз започвам деня си
Когато мисля за теб, когато мисля за теб
Когато мисля за теб, имам 
чувството, че светът е мой

Единствено с теб, болката ме напуска
Единствено с теб, тъгата изветрява
Само ако ти си тук, само ако ти си тук
Само ако ти си тук, светът е красив


                                                               



Няма коментари:

Публикуване на коментар