понеделник, 20 август 2012 г.

Kim Hyun Joong- If You Are Like Me (Wedding Scheme OST) Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Ако си като мен
Ако си като мен
Вероятно нямаше да можеш да ходиш
и от очите ти щяха да се стичат сълзи

Ако си като мен
Щеше да гледаш в очите ми
Иска ми се любовта да замръзне в този момент
За да можеш да останеш до мен още малко

С едната си ръка ще изтрия сълзите ти
За да не забележиш другата ръка опетнена с болка
Моля те, опитай се да не забележиш, че ставам по-слаб
Можеш ли да видиш, че тичам към теб

*Ако си като мен
Ако сега си като мен
Само ако тези искрени желания 
можеха да докоснат сърцето ти

**Дори и да си в друг свят
Дори и да си в свят, в който мен ме няма
Ти и аз можем да бъдем едни и същи

Сърцето ми иска да бъде единствено до теб
Бавно, ще се опитам да вляза в такт със стъпките ти
Моля те, опитай се да не забележиш, че ставам по-слаб
Обичам те, ти си единственото момиче за мен


*Ако си като мен
Ако сега си като мен
Само ако тези искрени желания 
можеха да докоснат сърцето ти

**Дори и да си в друг свят
Дори и да си в свят, в който мен ме няма
Ти и аз можем да бъдем едни и същи


Ако си като мен
Ако се като мен
В момента ще мислиш за мен
Ако си като мен



                                                            



Няма коментари:

Публикуване на коментар