понеделник, 20 август 2012 г.

Kim Hyun Joong- U Бг Превод



                                ПРЕВОД

Може би съм омагьосан
В момента, ти си сърцето, което бие в мен
Ти си въздуха, който дишам

О- ти открадна сърцето ми, без дори да разбера
Като глупак, щастлив съм винаги, когато те видя
Предполагам, че това е любов
Най-накрая я намерих

*Ти, ти, ти
Човекът, който ще ме кара да се усмихвам
Ти, ти, ти
Ще ме е грижа само за теб
Скъпа, скъпа, скъпа
Повярвай ми, чувствата ми няма да се променят

**Ти, ти, ти
Единственият човек в живота ми
Ти, ти, ти
Ще защитавам единствено теб
Скъпа, скъпа, скъпа
Заклевам се, ще направя всичко за теб

Дори докато спя, аз се усмихвам
В очите ми, виждам единствено теб
Всеки ден слънчева светлина огрява сърцето ми
Със всяко вдишване ставам щастлив

Ти си причината, че живея
Ти си всичко за мен
Не мога да те сравня с нищо на този свят
Подарък, който е по-велик и от чудо
Най-накрая ме намери


*Ти, ти, ти
Човекът, който ще ме кара да се усмихвам
Ти, ти, ти
Ще ме е грижа само за теб
Скъпа, скъпа, скъпа
Повярвай ми, чувствата ми няма да се променят

**Ти, ти, ти
Единственият човек в живота ми
Ти, ти, ти
Ще защитавам единствено теб
Скъпа, скъпа, скъпа
Заклевам се, ще направя всичко за теб

Теб
Дълго време мечтаех за теб
Сега, най-накрая те намерих

Ти, ти, ти
Единственият човек в живота ми
Ти, ти, ти
Повярвай в любовта ми
Скъпа, скъпа, скъпа
Аз съм роден, за да бъда единствения мъж за теб

Ти, ти, ти
Дори и да дойде края на света
Ти, ти, ти
Аз все още ще бъда до теб
Скъпа, скъпа, скъпа

Заклевам се, ще те обичам завинаги


                                                       



Няма коментари:

Публикуване на коментар