понеделник, 3 юни 2013 г.

EXO– My Lady Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Тя е моето момиче
Разтапям се като шоколад в белите и ръце
Ти минаваш през прага на сърцето ми, o, да

Тя е моето момиче
Аз съм роб на ослепителните и устни, в които се влюбих
Аз тичам към сърцето ти, o, да

Покажи ми повече от себе си (Не ме лъжи)
Ако си искрена с мен (Всичко ще бъде лесно)
Между нас ще има сладка хармония, 
която до сега не се усещали
Не се бави прекалено много

*Аз не съм приятел
Искам да бъда мъж за теб
Аз не съм просто някакъв човек
Аз съм единствения човек, който ще те защитава

**Аз не съм приятел
От момента, в който те видях
Не казвам това просто така
Скъпа, ти си единствена за мен

Разпръснато е върху масата, разлято е
Моето треперещо и непохватно обяснение в любов
Готова ли си за любов?

Очите ти са по-красиви и по-желани от диамант
Когато погледна в тях, започвам да мечтая за теб

Не се прави, че не знаеш, вдигни главата си и ме погледни
Не избягвай погледа ми, не мога да се откажа от теб

Ела малко по-близо до мен (Не спирай)
Когато те прегърна (Всичко е наред)
Мелодията се носи все едно гъделичка ушите ми
Не се бави прекалено много

*Аз не съм приятел
Искам да бъда мъж за теб
Аз не съм просто някакъв човек
Аз съм единствения човек, който ще те защитава

**Аз не съм приятел
От момента, в който те видях
Не казвам това просто така
Скъпа, ти си единствена за мен

Аз не съм приятел
Мое момиче
Не казвам това просто така
Скъпа, давам ти любовта си


Тя е моето момиче, разтапям се в белите и ръце




Няма коментари:

Публикуване на коментар