петък, 10 октомври 2014 г.

Bang Yong Guk Feat. Yoseob- I Remember Бг Превод




Не знам защо нашите ужасни спомени все още са в главата ми
Аз ще помня всичките ни отминали дни заедно и как си играеше с мен
Аз напълно се промених заради теб
Вече не се усмихвам както преди
Любовта вече не ме интересува, сърцето ми е разбито
Опитах се с всички сили да те забравя
Исках да бъда най-добър от всички, за да се разкайваш
Да, музиката ми, която ти подценяваше
Звучи по улиците на Seoul 
Нашите стари навици ми пречат да продължа напред
И аз се давя в мисли за теб, които са като кошмар
Но аз няма да забравя, защото ти си човека, когото обичах
Да, аз помня

*Дори  когато затворя очи
Светлината, която светеше над нас, все още е там
Ще пазя ценните ни спомени дълбоко в себе си
Дори и болката да се усили с дните
Дните, в които си обещахме вечна любов
Аз никога няма да забравя тези моменти
Аз помня

Не знам какво ми причини
Просто ей така
Ще забравя, никога повече няма да се влюбвам, аз се завърнах, да 
Ще забравя всичко, вече не се нуждая от нищо
Сега, аз вече мога да заспивам без теб
Прожекторът осветява празното ти място
Фактът, че ме напусна, защото не вярваше в мечтата ми
Това наистина ме влудява
Аз съм популярен, аз наранявам чувствата на хора като теб 
Това е моят начин на живот
Единственото нещо, което помня след многобройните раздели
Е, че няма нещо такова, като "завинаги"
И това ми помогна да стигна до тук
Тъй като ти се отказа от мен, никога повече не ме поглеждай
Вярвам, че и ти си на същото мнение 
Никога няма да забравя, да, аз помня

*Дори  когато затворя очи
Светлината, която светеше над нас, все още е там
Ще пазя ценните ни спомени дълбоко в себе си
Дори и болката да се усили с дните
Дните, в които си обещахме вечна любов
Аз никога няма да забравя тези моменти
Аз помня

Нашето обещание да бъдем заедно завинаги
Аз ще го запазя завинаги
Дори за известно време да вървя сам по този път
Аз ще ти покажа всичко от себе си


*Дори  когато затворя очи
Светлината, която светеше над нас, все още е там
Ще пазя ценните ни спомени дълбоко в себе си
Дори и болката да се усили с дните
Дните, в които си обещахме вечна любов
Аз никога няма да забравя тези моменти
Аз помня








Няма коментари:

Публикуване на коментар