сряда, 29 октомври 2014 г.

B.I.G- Are You Ready? Бг Превод



Хей, момиче, готова ли си?
Точно сега, готова ли си?
(Хайде)

Мъж, който тича по-бързо от тичащия човек, това съм аз
Мъж, който получава всичко, което поиска, това съм аз

Набелязах си те, не можеш да избягаш от мен
Хей, не се унасяй в мисли, денг денг денг, раздвижи се

Гордостта ти бе пречупена само от едно докосване
Сведе вирнатия си нос само от един поглед, какво?

Защо премисляш нещата толкова много? Всички мъже са еднакви
Знаеш, че ме искаш, виждам го

Не се колебай, не го обмисляй, не ме изгаряй
Не можеш да ме спреш, не ме изпробвай

Всеки ден, аз не мога да спя заради теб
Толкова съм нервен, не мога да спра да те гледам

Всеки ден, ти ме караш да се смея
Полудявам заради теб

Готова ли си? Хайде

Готова ли си? Готова ли си?
Аз ще изтичам при теб точно сега, ще изтичам при теб

(Хей) Готова ли си? (Хайде) Готова ли си?
Ще направя всичко, което поискаш

Ще ти дам цялото си сърце
Готов съм да изпълня сърцето си единствено с теб

Имам добро предчувствие, вече няма връщане назад
Полудявам заради теб

Ти си в ръцете ми, не можеш да се измъкнеш
Сега ти си моето момиче, не можеш да избягаш

Хей, момиче, времето тече
Хей, момиче, аз изгарям
Бъди искрена, виждам всичко

Всеки ден, аз не мога да спя заради теб
Толкова съм нервен, не мога да спра да те гледам

Всеки ден, ти ме караш да се смея
Полудявам заради теб

Готова ли си? Готова ли си?
Аз ще изтичам при теб точно сега, ще изтичам при теб

Готова ли си? Хайде

Ще ти дам цялото си сърце
Готов съм да изпълня сърцето си единствено с теб

(Хей) Готова ли си? (Хайде) Готова ли си?
Ще направя всичко, което поискаш

Защо, о, защо, приеми сърцето ми, скъпа
О, момиче, о, защо, ти също ме искаш, скъпа

Готов съм да ти дам себе си, готова ли си да ме приемеш?
Ще ти дам себе си, хващай

Запленен съм от теб, полудявам заради теб, не мога да се осъзная
Не мога да спра, не можеш да ми избягаш, момиче

Готова ли си? Хайде

Готова ли си? Готова ли си?
Аз ще изтичам при теб точно сега, ще изтичам при теб

(Хей) Готова ли си? (Хайде) Готова ли си?
Ще направя всичко, което поискаш
Готова ли си?







Няма коментари:

Публикуване на коментар