вторник, 21 октомври 2014 г.

Dear Cloud- Liar (Liar Game OST) Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

*О, ти ми даде нещо
Погледни света, разкъсан на парчета от в края на отчаянието
Ти ми даде нещо
Трудният ми живот продължава

Дори да викам от края на света
В реалността не съществуват никакви чудеса
Никой няма да погледне назад към мен
Аз съм сам в дългия мрак

*О, ти ми даде нещо
Погледни света, разкъсан на парчета от в края на отчаянието
Ти ми даде нещо
Трудният ми живот продължава

О, ти ми даде нещо
Не се страхувам от борбата, която се превръща в лъжа
Ти ми даде нещо
Аз ще простя на това ужасно място

Далече от повтарящите се лъжи
Далече от този безкраен мрак
Сега, аз искам да живея различен живот
Искам да избягам от дългия мрак






Няма коментари:

Публикуване на коментар