събота, 4 октомври 2014 г.

V.One- Just Getting By (Glorious Day OST) Бг Превод



                                            ПРЕВОД

Аз изваждам телефона си като навик и ти се обаждам
Потъвайки в тъгата си, аз се опитвам да си спомня 
любовта ни като изтрит телефонен номер

Не е възможно, знам, че ти скоро ще се върнеш
Аз стоя точно тук

Къде отиде? Надалече ли си? Страдаш ли?
Не се тревожи за мен, аз се справям, дори и без теб

Не е възможно, ние отново ще се срещнем
Аз стоя точно тук

Къде отиде? Надалече ли си? Страдаш ли?
Не се тревожи за мен, аз се справям, без теб

Аз свалям надолу шапката си, но не мога да скрия сълзите си
Аз плача със сведена глава

Къде отиде? Липсваш ми толкова много, върни се
Аз стоя точно тук
Не се ли тревожиш за мен? Всеки ден без теб е като Ад
Върни се обратно при мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар