понеделник, 3 ноември 2014 г.

Big Bang- Hallelujah (Iris OST) Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

*Алелуя, аз падам, падам, падам
Сред тези рухнали сгради (Да)
Алелуя (Да), аз падам (Да), падам, падам
Шими шими йо, 1, 2 стъпки, екшън
Мисията е изпълнена
(Без съмнение)

Тези улици са толкова празни на зазоряване
Аз съм специален агент, но пак се провалих
Аз съм войник, който следва заповеди
Не ме докосвай
Big Bang е динамит
Бум! Захвърлих живота си и се нося по течението
Единствената ми цел е да завърша мисията си
Любовта е лукс за хора като нас
Трябва да сме студенокръвни и без никакви емоции, такива са правилата

Това питие беше доста силно и сега спомените са заличени
Днешните приятели се превръщат в утрешни врагове
Точно под носа ми има доверие и предателство
И тогава се появяват смразяващите въпроси
Не се двоуми, не ме тествай, просто го кажи
Защо не мога да водя нормален живот?
Защо не мога да бъда с теб? Вече е прекалено късно за мен
Защото изгубих контрол над живота си и това е съдбата ми
И не мога да я гарантирам 24/7

*Алелуя, аз падам, падам, падам
Сред тези рухнали сгради (T.O.P е тук)
Алелуя (Да), аз падам (Да), падам, падам
Шими шими йо, 1, 2 стъпки, екшън
Мисията е изпълнена

Отекват изстрели, но в същото време
Животът отминава бързо като вятъра
Аз заложих всичко като в игра на покер
А след това искам да си го върна с моето покер-лице
Йо, ако не можеш да го избегнеш, наслади му се
Скрий разтуптяното си сърце и учестено дишане
Не е въпрос на живот и смърт, така че направи го
Аз съм човекът, T.O.P, направи го и спри

Като самотна хиена търсеща плячка
Ако очакваш да получиш това, което искаш, по-добре млъкни и се разкарай
Опитай се да ме хванеш в капана си, ако можеш
Аз ще те поразигравам
Ние сме по-добри, сбогом, хора
Изгори тези спомени в огъня
Ако станеш невнимателен, тогава ще имаш пистолет насочен към себе си

*Алелуя, аз падам, падам, падам
Сред тези рухнали сгради (GD е тук)
Алелуя (Да), аз падам (Да), падам, падам
Шими шими йо, 1, 2 стъпки, екшън
Мисията е изпълнена
(Без съмнение)

Аз викам и се моля да получа простата истина
И се вглеждам в небето
Вълните на чудото, което чакам, се удрят в мен
Понасят ме нанякъде, а след това ме губят

*Алелуя, аз падам, падам, падам
Сред тези рухнали сгради (Taeyang е тук)
Алелуя (Да), аз падам (Да), падам, падам
Шими шими йо, 1, 2 стъпки, екшън
Мисията е изпълнена
(Без съмнение)






Няма коментари:

Публикуване на коментар