понеделник, 22 август 2016 г.

Agust D (Suga)- Agust D Бг Превод

f


Наричат ме "нещо ново", сега ще ви покажа нещо ново, така че внимавайте
С концерти по целия свят, ние постоянно летим, Asiana Asia
Ти можеш да бъдеш моето "нещо ново", аз не съм като онези мързеливци
Известна личност, която се бунтува, по дяволите, 
само силните могат да се изправят срещу мен

Някои казват, че съм постигнал успех прекалено лесно
Майната ви, аз съм като трън в задника ви, далеч не съм сладък като захар
Честно казано, срам ме е от "SSaihanuwar", 
вече продавам по половин милион на година
Тази К-поп категория не е достатъчно голяма за мен

Да, ако искаш да се движиш по-бързо, тогава 
направи си резервация за първа класа
Аз съм в бизнес класа, вие в икономическа класа 
винаги сте зад мен и ми целувате задника
Следва Billboard
От Бразилия към Ню Йорк, ще подпаля този паспорт 

*A до G до U до STD
Аз съм момчето с главно М, защото съм от D
Аз съм луд, нося се по ритъма като лунатик
Когато рапирам, техниката ми ви възбужда
A до G до U до STD
A до G до U до STD
A до G до U до STD
Ще се възбудите от техниката ми

Аз преследвам онези, които копират другите, 
виждам им сметката, независимо кои са те
Некадърници, задници, разкарвам ги от пътя 
си и гравирам нова история в тази земя
Рапъри без никакъв талант, аз винаги успявам да ги унизя
Толкова съм добър, че на тях им е писнало от мен, 
завиждат ми, оплакват се и вдигат толкова шум

Хей хоу, не ми пука какво правите
Вие просто сами си копаете гроба, за да се погреете живи в него
Хей хоу, вие не можете да се изправите срещу мен
Всички вие бездарни рапъри трябва да сте благодарни, че съм идол

Защото съм зает, зает съм 24/7,  не, не се нуждая от почивка
Вървете и се забавлявайте с останалите като вас
Вие викате от завист като деца, а не сте видели нищо
От Париж към Ню Йорк, няма празно място в календара ми

*A до G до U до STD
Аз съм момчето с главно М, защото съм от D
Аз съм луд, нося се по ритъма като лунатик
Когато рапирам, техниката ми ви възбужда
A до G до U до STD
A до G до U до STD
A до G до U до STD
Ще се възбудите от техниката ми

Съжалявам, сериозен съм, истина е
Аз съм този, който ти отне всичко, съжалявам, момче
Съжалявам, внимавай с гнева си
Доброто здраве е единственото нещо, което ти остана, 
майка ти ще се разстрои, ако изгубиш и него

Съжалявам, смени кариерата си
Дори в начина, по-който прецакваш всички, има някаква класа, момче
Съжалявам, сериозен съм, истина е
Също както е истина, че рапът ти не е добър като моя

A до G до U до STD
Аз съм момчето с главно М, защото съм от D
Аз съм луд, нося се по ритъма като лунатик
Когато рапирам, техниката ми ви възбужда





Няма коментари:

Публикуване на коментар