вторник, 12 юни 2018 г.

A.C.E- Take Me Higher Бг Превод



Сърцето ми се разтуптява в момента, в който погледите ни се срещнат, уу, да
За първи път в живота си изпитва толкова силно чувство
За теб, аз бих отишъл навсякъде
Защото най-красивото цвете винаги разцъфва надалече
Ще спреш ли за момент, ще ме изчакаш ли?
Чуй гласа ми, аз те вика с всички сили, о, да

Виждам как блестиш ярко, но си потънала в самота 
(Затова те викам)
Затова с помощта на тази песен се опитам да дойда при теб 
(При сияйната и красива теб)
Надявам се, че чувствата ми ще стигнат до теб с вятъра
Надявам се, че ще погледнеш към мен 

*О, о, скъпа, караш ме да се извися
Ти си толкова красива, толкова си ослепителна
Така че, скъпа, накарай ме да се извися
Толкова съм ти благодарен, ти си причината за моето съществуване

О, в момента се чувствам толкова щастлив
Една приятна тръпка преминава през цялото ми тяло 
Всеки ден, навсякъде, всичко се върти около теб и мен
Ти си моя избор, моя живот

Толкова е странно, моментът, в който усетих аромата ти, уу-уу
Се почувствах различно, сякаш попаднах в един нов и непознат свят
В този свят небето е оцветено в лилав цвят (Невероятно е)
Имам чувството, че съм омагьосаn (Запленен съм от любовта)
Чувствата ми политат, разпростират се като аромата на цветята
Последвай ги до мен

*О, о, скъпа, караш ме да се извися
Ти си толкова красива, толкова си ослепителна
Така че, скъпа, накарай ме да се извися
Толкова съм ти благодарен, ти си причината за моето съществуване

О, в момента се чувствам толкова щастлив
Една приятна тръпка преминава през цялото ми тяло 
Всеки ден, навсякъде, всичко се върти около теб и мен

Още малко и най-накрая ще те видя
Толкова се вълнувам, но ти сигурно не знаеш това
Всяка нощ се опитвах да събера кураж и да ти се обадя
Чувствата ми към теб се усилват всеки ден, скъпа
Ей, не знам защо, но по някаква причина съм запленен от теб
Срещата ни беше като съдба и вече не мога да избягам

Искам те, нуждая се от теб
Кажи, че ме обичаш, кажи, че ме обичаш
Обичам те (Обичам те), липсваш ми (Липсваш ми)
Кажи, че ме обичаш, кажи, че ме обичаш
(Ти ме караш да се извися)

О, скъпа, караш ме да се извися
Ще се приближа още малко към теб
Така че, скъпа, накарай ме да се извися
Искам да те почуствам близо до себе си

О, в този момент
Имам чувството, че времето е спряло за нас, моя любов
Всеки ден, навсякъде, всичко се върти около теб и мен
Знам какво чувстваш (Знам какво чувстваш)







Няма коментари:

Публикуване на коментар