събота, 9 юни 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- Love Maze Бг Превод



Защото аз ще бъда в любовен лабиринт
Защото аз ще бъда в любовен лабиринт

Защото аз ще бъда в любовен лабиринт
Защото аз ще бъда в любовен лабиринт

В капан на лабиринт от избори
Изтощени от безбройните завои
Ние се лутаме, търсейки отговори
Изгубени в лабиринта, в мрака 

Без да спираме, трябва да продължим да тичаме по този безкраен път
Не трябва да се разделяме в тази замайваща плетеница
Такава е реалността, скъпа
Трябва да вярваме единствено един в друг
Не трябва да пускаме ръцете си
Трябва да бъдем заедно завинаги 

Хората ме наричат глупак
Защото не искам да използвам главата си
Не искам да правя сметки
Любовта не е бизнес
По-скоро е като фитнес
Никога не съм бил предпазлив в любовта
Дори да си студена като зима
Аз искам да опитам да бъда с теб
Ако ме отблъснеш и пада, аз отново ще се изправя 
Няма да се откажа, дори да се отдръпваш от мен 

Нека те говорят каквото си поискат
Нека ние да бъдем себе си
Любовта е лабиринт, по дяволите
Но ти си заслужаваш, да

Хвани ръката ми и не я пускай
В този лъжлив лабиринт
Недей да се отдалечаваш от мен
В този любовен лабиринт 
Хвани ръката ми и не я пускай
Застани близо до мен
Недей да се отделяш от мен
В този любовен лабиринт

Каквото и да казват хората, не ги слушай
Просто ги остави да говорят каквото си поискат
Колкото повече го правят, толкова по-сигурен ставам в нас
Да, да, да
Да, да, да

Чуваш ли ме, трябва да ми се довериш
Скъпа, просто не им обръщай внимание
Обещай ми, обещай ми

Лутаме се в лабиринт с безброй проходи
Струва ми се, че накъдето и да поемем, 
потъваме все по-дълбоко в тази бездна
Бледата светлина, която следваме
Надявам се, че накрая, тя ще ни отведе в Рая
Запомни това
Понякога лъжите ще се опитат да ни разделят
Трудностите ще се опитат да ни заблудят
Тогава просто се съсредоточи върху мен
В този мрак, нуждаем се единствено един от друг
Сред всички тези лъжи, ако сме заедно
Дори този безкраен лабиринт ще бъде Рай 

Хвани ръката ми и не я пускай
В този лъжлив лабиринт
Недей да се отдалечаваш от мен
В този любовен лабиринт 

Не можем да се върнем назад, вече направихме своя избор
Така че трябва да продължим до самия край
Дори и в този заплетен лабиринт
Дори и по този мистериозен път
Ние се грижим един за друг
Дори вечността да е недостижима
Аз искам да бъда с теб завинаги
Искам да изкачим тази планина
Да намерим нашия собствен свят
Да последваме сърцата си
И да открием изхода 
Хванатите ни ръце ще бъдат наша карта 

Хвани ръката ми и не я пускай
В този лъжлив лабиринт
Недей да се отдалечаваш от мен
В този любовен лабиринт 
Хвани ръката ми и не я пускай
Застани близо до мен
Недей да се отделяш от мен
В този любовен лабиринт





Няма коментари:

Публикуване на коментар