събота, 9 юни 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- Outro: Tear Бг Превод



Думите на раздяла достигат до мен
Без да осъзнавам, очите ми се пълнят с кръв
И нещата, които не мога да изрека, преливат 
Кървави сълзи, пълни с неизказани чувства, се стичат по лицето ми
Някога, ти беше моята любима
Но сега оставяш горчив вкус в устата ми, като тази бира
Сърцето ми е опетнено от омразата ми към себе си
Вече няма надежда за него
Дори духащият вятър му оставя белези

Тази раздяла дойде при мен в края играта ми, изпълнена с лъжи
Това е цената, която трябва да платя
Ако някой можеше да върне времето назад
Може би бих могъл да бъда по-искрен с теб
Да ти покажа истинското си лице, което само аз познавам
Да споделя с теб грозните си и болезнени чувства, които крия в себе си
Тогава дали щеше пак да ме погледнеш с усмивка на лице?
Дали щеше пак да ме обичаш така?

Спри да мислиш за вечността
Винаги всичко си има своя край
Ново начало, не искам да слушам за това
Неща, които са прекалено правилни или прекалено 
комфортни, не искам да слушам за това
Аз просто бях толкова уплашен
Защото имах чувството, че може би всъщност никога не съм те обичал
Прекалено късно е, но вече знам, че любовта ни бе истинска
Осъзнах, че ти ме обичаше 
Повече 

*Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Какво повече мога да кажа?
Ти си моята сълза 

**Ние вървяхме в една и съща посока
Но на това място се виждаме за последно
Преди говорехме как вечно ще бъдем заедно
Но сега се отдалечаваме един от друг
Мислех си, че имаме една и съща мечта
Но самата тя се превърна в просто една несбъдната мечта
Сърцето ми се къса, просто го запали
Така че болката и чувствата ми да изгорят 

*Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Какво повече мога да кажа?
Ти си моята

Разделите са С.Ъ.Л.З.И
Сълзите са екстравагантност за мен
Няма такова нещо като красива раздяла
Така че направи го сега
Уу, не бързай, бавно разкъсай сърцето ми
И стъпчи парченца, така че да не ми останат абсолютно никакви чувства
Разбитото ми сърце, запали го
Да, точно там, не се колебай
Това е краят, който ти искаше
Така че убий ме без да се замисляш
Уу, да, да, изгори го
Уу, да, да, да, изгори го
Уу, да, да, да, изгори го
Така че от него да не остане дори пепел

Това си истинската ти, това съм истинският аз
Краят настъпи и вече няма смисъл дори да се презираме
Сладкият ни илюзия рухна, аз затварям очи 
Това си истинската ти, това съм истинският аз

**Ние вървяхме в една и съща посока
Но на това място се виждаме за последно
Преди говорехме как вечно ще бъдем заедно
Но сега се отдалечаваме един от друг
Мислех си, че имаме една и съща мечта
Но самата тя се превърна в просто една несбъдната мечта
Сърцето ми се къса, просто го запали
Така че болката и чувствата ми да изгорят 

*Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Ти си моята сълза
Ти си моята, ти си моята сълза
Какво повече мога да кажа?
Ти си моята 

Какво мога да кажа?
Ние вече знаем всичко
Отговорът е точно пред нас
Но е толкова трудно 

Защо сълзите ми се стичат?
Защо сърцето ми се къса?
Раздялата е просто един кратък момент 
Момент, в който ти изрече думите
Момент, в който началото ни изгуби значението си
Момент, в който всичко стана опасно
Тези неща се превърнаха в нашия край
Не трябваше да плача, не трябваше да рухвам 
Трябваше да изрека тези неща
Сега, тази раздяла е като нелечима болест за мен
Ти си моето начало и моя край
Моето нова среща и моята раздяла
Ти беше всичко за мен
Ще се опитам да продължа напред
Но се страхувам, че ще преживявам всичко отново и отново
С всяка стичаща се сълза, сълза 






Няма коментари:

Публикуване на коментар