четвъртък, 14 юни 2018 г.

DIA- On The Road Бг Превод



На улицата, по която вървяхме всеки ден
Помниш ли обещанието, което си дадохме там? 
В момента вървя по нея сама
Но искам утре да мина по нея заедно с теб 

В последно време си спомням все по-често
За онова безценно обещание
(Въпреки че ти вероятно не знаеш)

Чувствата ми към теб, които тая в себе си, стават все по-силно
Повече не мога да ги крия

*На нашата улица, по която вървяхме с разтуптени сърца
Помниш ли колко свенливи бяхме? 

**Ти не знаеш моята незавършена история
Искам да ти я разкажа 
Там, на онзи път 
(Ще ти разкрия искрените си чувства) 

Понякога, когато ти поглеждаше към мен
Не мисля, че ти показвах истинското си Аз 
Защото ми беше за първи път, нямах опит в любовта
Не мисля, че ти казах всичко, което исках 

Разтуптяваш неконтролируемо сърцето ми
Начинът, по който ме гледаш, ме кара да се чувствам толкова добре
Никой друг освен теб не може да ме има

Стъпка по стъпка
Аз бавно ще дойда при теб
Не издържам повече 

*На нашата улица, по която вървяхме с разтуптени сърца
Помниш ли колко свенливи бяхме? 

**Ти не знаеш моята незавършена история
Искам да ти я разкажа 
Там, на онзи път 
(Ще ти разкрия искрените си чувства) 

Може да не ми повярваш, но аз все още те харесвам толкова много
Времето, което прекарахме заедно, е безценно за мен 

В деня, в който ние отново вървим един до друг
Аз ще ти кажа всичко, което не успях да ти кажа преди
Нека построим наш собствен замък под небето
Ти и аз и ти 

На пътя, на който ние отново ще се срещнем някой ден
Аз ще и призная чувствата си
Обичам те 

*На нашата улица, по която вървяхме с разтуптени сърца
Помниш ли колко свенливи бяхме? 

**Ти не знаеш моята незавършена история
Искам да ти я разкажа 
Там, на онзи път 
(Ще ти разкрия искрените си чувства) 







Няма коментари:

Публикуване на коментар