събота, 27 юни 2020 г.

SEVENTEEN- Left & Right Бг Превод



1, 2, 3, 4

Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно 

SEVENTEEN, ха

Никога няма да забравя, когато стоя на стартовата линия
Аз отварям широко очите си и вдигам главата си
Хайде

След като коленича и набера моментум
Искам да стана първи, скъпа
Хайде

Извикай приятелите си, аз ще празнувам
Никой не може да ме спре, ние ще купонясваме днес
Тичай до самия край, разклати перата на опашката си
Знаеш, устреми се като бивол 

Тичам по червения килим
Утре ще тичам дори повече
Дори ще стигна отвъд атмосферата 

*Смей се по-силно, ха-ха-ха-ха
Още двадесет пъти, ха-ха-ха-ха
Това е моята церемония за момента, в който пресека финиша
Толкова е освежаващо, да, стъпките са


**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

***Когато се чувстваш добре, без никакви тревоги
Бъди по-ясна, последвай ме
Да, стъпките са

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

Аз тичам напред, аз тичам напред
Аз тичам напред, аз тичам напред
Няма да слушам никого
Те казват-казват каквото си поискат
Бля-бля, млъквайте 

Това, от което се нуждаем
Е един сладък утрешен ден
Да се издигнем в небето
Високо, високо, високо, високо

Аз тичам, тичам, тичам
Кога ще изляза начело?
Но е достатъчно и това, че поне тичам, да, да, да

И тогава какво?
Да не тичаш също не е лесно
Кого го е грижа, да, да 

*Смей се по-силно, ха-ха-ха-ха
Още двадесет пъти, ха-ха-ха-ха
Това е моята церемония за момента, в който пресека финиша
Толкова е освежаващо, да, стъпките са 

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

***Когато се чувстваш добре, без никакви тревоги
Бъди по-ясна, последвай ме
Да, стъпките са

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

Защото аз не съм сам
Защото сме ние
Няма от какво да се страхуваме, да, да

Защото аз не съм сам
Защото сме ние
Можем да тичаме без никакви тревоги, да, да

Така че, ууо-ууо

Една страстна церемония 

Брой до четири и тръгни
1, 2, 3, 4

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

Нека да тръгнем заедно, без никакви тревоги
Бъди по-ясна, последвай ме
Да, стъпките са

**Ляво и дясно 
Ляво и дясно 
Ляво и дясно
Давай, давай

1, 2, 3, 4, 2, 2, 3, 4
3, 2, 3, 4, 4, 2, 3, 4









Няма коментари:

Публикуване на коментар