сряда, 5 октомври 2016 г.

Jung Seung Hwan- Wind (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo OST) Бг Превод



Сълзите се крият в сърцето ми
Спомените се заличават 

Нашата приключила съдба
Е спряла тук
Дори и ние да живеем в сълзи изпълнени с копнеж

*Като отминаващия вятър е
Опитвам се да я намеря
Но е като неоткриваем път

**Не мога да задържа
Отдалечаващата се съдба
Затова сърцето ми те оставя да си отидеш

Когато слънцето залезе
Ти ще изчезнеш
Затова ще те запечатам образа ти в очите и завинаги

Когато мракът настъпи
Аз трябва да те забравя
Трябва да се откажа от теб

*Като отминаващия вятър е
Опитвам се да я намеря
Но е като неоткриваем път

**Не мога да задържа
Отдалечаващата се съдба
Затова сърцето ми те оставя да си отидеш

Със стъпките ти, които те отдалечават от мен
Сълзите, които сдържах в себе си, започват да се стичат

Като падащите листенца на цветята е
Аз страдам по теб
Защото трябва да сложим край така

Когато някой ден се срещнем отново
Нека никога повече да не си казваме сбогом

Моя любов




Няма коментари:

Публикуване на коментар