четвъртък, 5 октомври 2017 г.

BTS/Bangtan Boys- MIC Drop Бг Превод



Да, казвате, че лъжицата ми е мръсна? Не ми пука
Когато хвана микрофона, аз превъзхождам онези със златни лъжици в устата
Онези некадърници, като недопечени пържоли, ето там ми лазят по нервите
За пореден път, аз ще ви сдъвча, вие ще бъдете моята вечеря
Световно известни (Бум, бум), в центъра на вниманието сме
В чартвете (Светкавично, светкавично), ние ставаме #1 
Всичко, което правим се разпродава
Ние сме от различна класа, стойността ни е висока, насладете се на това
Лошите миризми не трябва да се смесват с хубавите аромати
(Когато хвана микрофона, вълнуващо е като бънджи)

(Когато хвана микрофона, вълнуващо е като бънджи)
Бъдещето ми е светло, продължавам напред
Мислехте си, че ще се проваля, но се справям добре, съжалявам
Съжалявам, че ще ви разочаровам, спечелихме Billboard награда
Съжалявам, че ще ви разочаровам, известни сме по целия свят
Съжалявам за тревогите мамо, синът вече е популярен
За разлика от вас, като добър син, аз карам майка ми да се гордее с мен
Концертите ни се разпродават, не остава и едно празно място
Направих го, постигнах успех, а вие се вкисвате от завист
Ако ми завиждате толкова много, съдете ме

Видяхте ли чантата ми, видяхте ли чантата ми?
Чантата ми е пълна с трофеи
Какво ще кажете за това, какво ще кажете за това?
Хейтърите вече се предават 

*Успехът ни е златен
Аз горя и горя като факла
Вие се втурвате опитвайки се да избягате
Как смеете, как смеете, как смеете? 

**Имам толкова много трофеи в ръцете си
Прекалено са тежки, само две ръце не са ми достатъчни
(Хвърлям микрофона, хвърлям микрофона)
Внимавайте какво правите
Внимавайте какво излиза от устата ви 

***Толкова съм зает
Имам толкова неща за вършене, само едно тяло не ми е достатъчно
(Хвърлям микрофона, хвърлям микрофона)
Внимавайте какво правите
Внимавайте какво излиза от устата ви 

Както гласи поговорката "Истината ще възтържествува"
Всичко ще излезе наяве
Някой ден, всичко ще ви се върне тъпкано
Реалността е, че колкото и да се опитвате да 
попречите на успеха, вие напълно се проваляте
Дори да умра точно в този момент, аз ще умра ужасно щастлив
Към коя държава сме за запътили този път?
Прекарваме безброй часове в самолета
Да, в планината съм, да на плажа съм
Изтощени сме, защото се качваме на сцени по целия свят
Хвърлям микрофона! БУМ!

*Успехът ни е златен
Аз горя и горя като факла
Вие се втурвате опитвайки се да избягате
Как смеете, как смеете, как смеете? 

**Имам толкова много трофеи в ръцете си
Прекалено са тежки, само две ръце не са ми достатъчни
(Хвърлям микрофона, хвърлям микрофона)
Внимавайте какво правите
Внимавайте какво излиза от устата ви 

***Толкова съм зает
Имам толкова неща за вършене, само едно тяло не ми е достатъчно
(Хвърлям микрофона, хвърлям микрофона)
Внимавайте какво правите
Внимавайте какво излиза от устата ви 

Хейтърите ще хейтват
Играчите ще играят
Живей си живота, човече
Желая ти късмет

Не е нужно да се виждаме никога повече, 
това са последните ми думи за сбогом
Няма какво повече да си кажем, не искам да чувам дори извинението ти
Не е нужно да се виждаме никога повече, 
това са последните ми думи за сбогом
Няма какво повече да си кажем, не искам да чувам дори извинението ти

Погледнете внимателно, вижте колко сте жалки
Въпреки всичко, ние се изстреляхме на върха като Кока Кола
Очите ви ще изскочат, ще бъдете толкова шокирани
Защото ние няма да спрем да ви изненадваме 








3 коментара: