понеделник, 9 април 2018 г.

Kim Bo Hyung- Because Of You Бг Превод



Без теб, аз съм тук сама
Болеше толкова много, защото ти не беше тук 

На този път, по който вървяхме заедно, аз съм тук сама
Копнеейки за теб
Не можех да направя нищо
Но сега аз знам 

Аз вървях с теб по този път
За да мога да заприличам на теб
Но харесвам повече човека, който съм сега,
отколкото от човека, който бях преди
Мисля, че съм станала малко по-добра
Заради теб

На пътя, по който ние вървяхме
Аз вече не те виждам на него, но продължавам да вървя напред

Не се намръщвам лесно
Изричам думи изпълнени с любов
Грижа ме е за самата мен
А също ме е грижа и за другите
Заради теб 

Аз вървях с теб по този път
За да мога да заприличам на теб
Но харесвам повече човека, който съм сега,
отколкото от човека, който бях преди
Мисля, че съм станала малко по-добра

Онези красиви моменти
Всички наши спомени
И следите, които остави след себе си
Вече не ме натъжават

Раздялата винаги е болезнена, но
Аз винаги ще бъда благодарна цял живот
Ако се срещнем отново
Аз ще бъда човек, на когото ще можеш да разчиташ
И ще мога да те поздравя с усмивка 






Няма коментари:

Публикуване на коментар