понеделник, 9 април 2018 г.

Gavy NJ- People Said Break It Up Бг Превод



Те ми казват да се разделя с теб
Предполагам че им е лесно да го кажат, защото това не е техен проблем
Толкова ли е лесно? Ние бяхме толкова красива двойка
Бяхме толкова щастливи, хората ни завиждаха 

Те казват, че накрая само аз ще страдам
Благодаря ви, че сте се загрижили за мен
Но не мога да го направя, толкова съм жалка
Ти отново ми липсваш, такава съм глупачка 

*Бях щастлива, когато ти и аз бяхме ние
Знаеш ли това? Въобще помниш ли?
Сърцето ми не може да те преодолее, не може да те забрави
Ами ти? Ти плачеш ли като мен? 

Те ми казват да се разделя с теб, как мога да го направя?
Те ми казват да започна да се срещам с някой друг
Може би ще си направя прическа
Някога ще намеря ли друг човек, който ме прави 
щастлива, дори когато просто гледам към него?
Ще срещнали такъв човек? Сигурна съм, 
че това няма да се случи никога повече

*Бях щастлива, когато ти и аз бяхме ние
Знаеш ли това? Въобще помниш ли?
Сърцето ми не може да те преодолее, не може да те забрави
Ами ти? Ти плачеш ли като мен?

Те ми казват да се разделя с теб, как мога да го направя?
На онази улича, под слънчевата светлина, това означаваше всичко за мен
Защото ние бяхме заедно
Аз бях щастлива, защото бях с теб, щастлива без никаква причина 

Трябва да те преодолея, трябва да се опитам
Любовта се променя, но сърцето ми е само твое
Това чувствам аз 

Те ми казват да се разделя с теб, как мога да го направя?
Съжалявам, но това чувствам аз 







Няма коментари:

Публикуване на коментар