понеделник, 9 април 2018 г.

Yesung- On My Own (Should We Kiss First OST) Бг Превод



С безизразно лице
Аз казах нека да се разделим, а след това се разплаках
Думите съжалявам и недей да страдаш повече
Не можах да ги изрека, съжалявам   

Всеки ден се чувствам толкова неловко, не съм свикнал да бъда сам
Затова днес отново, аз стоя безучастно
И преживявам тази раздяла сам 

Първо, да се събуждам сам
Второ, да ям сам
А след това, какво да правя?
Какво да правя съвсем сам?
Накрая, аз преживявам тази раздяла сам 

Как мога да бъда добре?
Как мога да живея добре?
Сезоните се сменят и всичко се променя, но аз съм сам
Аз преживявам тази раздяла сам 

Трето, да изпитвам чувства към теб сам
Четвърто, да страдам и да плача сам
А след това, какво да правя?
Какво да правя съвсем сам?
Накрая, аз не мога да направя нищо

Глупак, трябваше да ти кажа, че те обичам
Че не мога да живея без теб
Сега какво?
Какво ще правя сам?
Накрая, аз преживявам тази раздяла сам 





Няма коментари:

Публикуване на коментар