събота, 4 юли 2020 г.

IZ*ONE- Secret Story Of The Swan Бг Превод



Лебед, елегантно
Като лебед, лебед, лебед
Като лебед, лебед, лебед 

Искаш ли да чуеш една история, която е като приказка?
За нас, нас, нас двамата
И тайната, тайната, тайната, която ние създадохме

Искам да напълня очите си
С този малък свят, свят, свят
Който е изпълнен с теб
За да може вратата да се отвори

Начинът, по който ме погледна
Ме кара да се влюбя още повече в теб
Тази приказка започва от връхчетата на пръстите ти

*Докато всички моменти, които си представях
Се сбъднат пред очите ми
Аз ще танцувам за теб
Елегантно

**Като лебед, лебед, лебед
Аз се пробудих от твоята магия
Като лебед, лебед, лебед
Елегантно
Аз сънувам, скъпи
С теб, с теб, с теб
Танцувам, скъпи, за теб, да
Като лебед, лебед, лебед
С теб

Толкова съм замаяна тук
Дори и всички да ми се присмиват
Аз искам да мечтая същата мечта като теб
Искам да отида на мястото, където искахме да отидем

Не се страхувай
Тук не съществува тъжен край 
Вярвам, че този момент ще бъде вечен

Твоето сърце сияе
Тази светлина ме следва
Като главния герой в моята история, полети

*Докато всички моменти, които си представях
Се сбъднат пред очите ми
Аз ще танцувам за теб
Елегантно

**Като лебед, лебед, лебед
Аз се пробудих от твоята магия
Като лебед, лебед, лебед
Елегантно
Аз сънувам, скъпи
С теб, с теб, с теб
Танцувам, скъпи, за теб, да
Като лебед, лебед, лебед
С теб

Раят е пред очите ми
Изпълнена съм с ново въображение
Надявам се, че този момент ще трае вечно

Лебед, лебед, лебед 
Лебед, лебед, лебед, да

Аз танцувам за теб
Елегантно

**Като лебед, лебед, лебед
Аз се пробудих от твоята магия
Като лебед, лебед, лебед
Елегантно
Аз сънувам, скъпи
С теб, с теб, с теб
Танцувам, скъпи, за теб, да
Като лебед, лебед, лебед
С теб











Няма коментари:

Публикуване на коментар