събота, 4 юли 2020 г.

MOMOLAND- Starry Night Бг Превод



Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ

Нощта е черна, но не е мрачна
Защото звездната светлина изпълва улиците
Ти и аз, ние летим нависоко
Чувството е толкова топло

Измежду малките местенца в сърцето ми
Твоят глас кънти 
Нека стане по-силен и по-силен
По-силен и по-силен, да
По-ярко от сутрешното слънце
Чувствата ме сияят
Искам да ти кажа точно сега

*Звездна нощ
В тази звездна нощ
Звездна нощ
Когато дори цветята спят
Звездна нощ
Всички мои тайни желания
Аз ще ги разкрия
В тази ослепителна нощ

**Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Надявам се, че свенливите ми признания
Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Ще те достигнат като звездите

Под далечното небе
Нека бъдем искрени един с друг
Сигурна съм, че вече знаеш
Но аз всъщност те харесвам много повече от това

За да мога да се доближа повече към теб
В този оживен град
Ела по-близо, по-близо
Ела, по-близо, по-близо, да
Чувствата ми стават по-големи
От космоса
Искам да ти кажа точно сега

*Звездна нощ
В тази звездна нощ
Звездна нощ
Когато дори цветята спят
Звездна нощ
Всички мои тайни желания
Аз ще ги разкрия
В тази ослепителна нощ

Искам да разбера истинските ти чувства
Ще мога ли да те виждам в сънищата си?
Ако се приближа с още една крачка
Ще те срещна ли?

Звездна нощ
Искам да заспя в ръцете ти тази нощ
Звездна нощ
Времето, което прекарахме заедно
Звездна нощ
Чувствата, които таих в себе си
Ще събера всички тях
И ще ти ги дам

**
Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Надявам се, че свенливите ми признания
Звездна звездна нощ
Звездна звездна нощ
Ще те достигнат като звездите









Няма коментари:

Публикуване на коментар