събота, 9 юни 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- 134340 Бг Превод



Ако можех, бих искал да те попитам
Защо тогава постъпи така? Защо ме прогони?
Без име, аз все още се въртя около теб
Думите а раздяла са безсмислени, няма да променят нищо

Аз нямам име
Някога бях твоята звезда
Сигурно е хубаво да бъдеш слънце
Всичко, което мога да направя, е да приемам светлината ти
Когато изгубих надежда за бъдещето си
Какво значение има дали притежавам слава или не?
Ще ги приветствам и понасям до края на живота си
Твоите непоносимо горещи погледи
Аз все още се въртя около теб, това не се е променило
Но ако вече няма име, което да обичам
Значи всичко се е променило
Наистина ли откри Ерида?
Кажи ми, с какво Луната е по-добра от мен?
Мислех, че ти и аз винаги ще бъдем "ние"
Но може би аз никога не съм бил част от това
Някой ден, ти ще разбереш значението на думите ми
Ти беше моя единствен сезон
Сега сърцето ми е вледенено, -248 градуса
То спря да бие в деня, в който ти ме изтри от живота си
По дяволите 

*Аз продължавам да се въртя около теб
(Изпуснах те, изгубих те)
Аз просто се въртя в кръг
(Ти ме изтри, ти ме забрави)

**Някога живеех в свят, огрян от слънце
(Песента спря, песента замря)
Сега съм обграден единствено от пластове мъгла  
(Ти ме изтри, ти ме забрави)

Нищо особено не се е променило от вчера
Денят си е все същия, просто теб вече те няма
Едва вчера ние бяхме заедно
Направо е плашещо как всичко е абсолютно 
същото, само ти вече не си тук
Често казано, през първата година без теб 
Справях добре, вече не изпитвах нищо към теб
Забравих всичко, дори аромата ти
Но момент, този парфюм ми се струва познат
Спомените ми започнаха да се завръщат един по един
И когато погледнах назад, ти стоеше там
Усмихната широко, а до теб стоеше той
(Здравей) Здравей
Как си? Аз съм добре
Сърцето ми сякаш е на път да експлодира
Но в същото време е вледенено, -248 градуса

*Аз продължавам да се въртя около теб
(Изпуснах те, изгубих те)
Аз просто се въртя в кръг
(Ти ме изтри, ти ме забрави)

**Някога живеех в свят, огрян от слънце
(Песента спря, песента замря)
Сега съм обграден единствено от пластове мъгла  
(Ти ме изтри, ти ме забрави)

Аз единствено се въртя в кръг
(През мъглата, аз продължавах да гледам към те с усмивка на лице
Дори живота ми вече да няма смисъл, без теб, не ми остана нищо)
Аз просто се въртя в кръг
(Ти забрави и името ми, то вече не означава нищо за теб
Но въпреки това, аз ще продължа да се въртя около теб
По дяволите)

*Аз продължавам да се въртя около теб
(Изпуснах те, изгубих те)
Аз просто се въртя в кръг
(Ти ме изтри, ти ме забрави)

**Някога живеех в свят, огрян от слънце
(Песента спря, песента замря)
Сега съм обграден единствено от пластове мъгла  
(Ти ме изтри, ти ме забрави)





Няма коментари:

Публикуване на коментар