петък, 15 юни 2018 г.

Jay Park, Simon Dominic, LOCO, Gray- Upside Down Бг Превод



Ние стоим с високо вдигната глава, не се прекланяме пред никого
Работим усилено, винаги сме в движение
Дори нещата да не се получават така, както ти 
се иска, продължавай да следваш сърцето си
Само Бог знае колко далече ще стигнем
Аз съм просто човек и понякога изпитвам съмнения
Но продължавам да гледам напред и да се трудя ден и нощ
Дори понякога да се налага да започна 
отначало, аз никога не поглеждам назад
Бъдещето ми е толкова ярко, че всички се нуждаят от слънчеви очила
Предопределено е, че аз ще постигна успех
Аз следвам ритъма и животът ми е пълноценен 
Планът ми е да бъда щастлив
Предстоят ми толкова много хубави дни, да, да
Дори понякога да ми се плаче, аз живея с усмивка на лице
Предстоят ми толкова много хубави дни, да, да
Да го направим, момче, да го направим, направим, направим  

Обърни всичко с главата надолу
Загърби негативните мисли
Продължавай да предизвикваш себе си, преди всичко да свърши
Да, ние горим 

Все още се държиш предпазливо
Няма да разбереш какво те очаква, ако не направиш крачка напред
Защо все още мислиш, че успехът ти е чудо?
Всеки нов момент ти предоставя нова възможност
Обърни негативността си с главата надолу, веднага
Дори да паднеш шест пъти, изправи се за седми, седми, седми път
Дори да не можеш да ядеш, продължавай, продължавай, продължавай напред
Така че, когато потта ти преизпълни небето и завали 
като дъжд, ти да можеш отново да се усмихнеш
Така че, когато си пиян и пелтечиш, да можеш да стоиш на двата си крака
Обърни негативността си с главата надолу, вдигни високо главата си
Ти можеш да промениш нещата, виждал си с очите си, че е възможно
Следващия път си кажи "Майната му", не се отчайвай
Накрая всичко ще бъде така, както ти искаш
Ще получиш очаквания резултата

Обърни всичко с главата надолу
Загърби негативните мисли
Винаги вярвай в себе си
Продължавай да предизвикваш себе си, преди всичко да свърши
Да, ние горим 

И ти ли чувстваш същото, което чувства, аз
Стотици пъти на ден, аз обмислям възможни причини да се проваля
Тревогите ми се трупат една върху друга 
в безбройни пластове като Наполеонка
Но сега ще ги преглътна, дори все още да се страхувам от критиката ви
Ще бъда търпелив, дори всички да се забавляват на мой гръб
Вместо да се предавам, ще се хвърлям на всяка 
нова възможност, като на спасителна мрежа
Ако тревата винаги ти изглежда по-зелена от 
другата страна, цял живот ще бъдеш недоволен
Прекалено късно осъзнаваме, че губим времето 
си, фокусирайки се върху безполезни неща
Погрешно мислейки, че всички се интересуват от нашия живот
Дори едва сега да си осъзнал тези неща, ще се почувстваш много по-свободен
Няма за къде да бързаме, всичко се случва според Божия план
След много трудности, ние стигнахме до тук
И сега е време да преминем към следващата сцена 

Обърни всичко с главата надолу
Загърби негативните мисли
Винаги вярвай в себе си
Продължавай да предизвикваш себе си, преди всичко да свърши
Да, ние горим 

Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу, обърни всичко с главата надолу
Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу (Преобърни го)
Обърни всичко с главата надолу, обърни всичко с главата надолу
(Обърни всичко с главата надолу)







Няма коментари:

Публикуване на коментар