сряда, 17 октомври 2018 г.

Chen- Cherry Blossom Love Song (100 Days My Prince OST) Бг Превод



Лунната светлина винаги ли е била толкова красива?
Нощта се задълбочава и таящият се копнеж навдига главата си 

Обещанията, които останаха неспазени, 
се издигнаха в небето като звездите
Вятърът, който вее през тази дълга нощ, 
ми напомня за дъха ти, измъчва ме 

*Черешовите цветчета, падащи с веещия вятър, ми напомнят за теб
Колко самотно ме кара да се чувствам сега
Болеше повече от рана от порязване
Когато те гравирах в сърцето си 

Отвъд неприятните спомени, отвъд спомените, които искам да забравя
Дните, които прекарахме заедно, сияят толкова ясно 

*Черешовите цветчета, падащи с веещия вятър, ми напомнят за теб
Колко самотно ме кара да се чувствам сега
Болеше повече от рана от порязване
Когато те гравирах в сърцето си 

Когато лунната светлина започна да се отдръпва
За съжаление ти също започна да избледняваш 

Ако всичко се промени и аз отново те видя
Аз ще те прегърна и ще ти кажа
Че 100-те дни от този сън
Бяха по-красиви от всеки друг ден 

Ще ти кажа, че те обичах







Няма коментари:

Публикуване на коментар