сряда, 17 октомври 2018 г.

Tritops- If the Rain Falls Бг Превод



Опитах се да го задържа в себе си, но не успях
Опитах се да ти го кажа, но не успях
Дори и сега, сърцето ме боли
Явно онзи сезон отново се връща

Ароматът на есента ме намира
И отново пали огъня в сърцето ми
Не ми позволява да заспя от мисли за теб 

*Ще бъде ли по-добре, ако вали дъжд?
Дните, в които те обичах до полуда
Дори в дълбоките часове на нощта
Те не ме оставят на мира
Затова не мога да заспя 

Твоите следи са навсякъде около мен
Като белези, все още не са изчезнали
Аз отново не мога да заспя заради теб 

*Ще бъде ли по-добре, ако вали дъжд?
Дните, в които те обичах до полуда
Дори в дълбоките часове на нощта
Те не ме оставят на мира
Затова не мога да заспя 

Моля те, това е достатъчно
Колко още трябва да страдам заради теб?
Кога дните, в които се обичахме до полуда, ще избледнеят?
Иска ми се да успея да те забравя
За да мога да продължа живота си, сякаш нищо не се е случило

Липсваш ми 







Няма коментари:

Публикуване на коментар