петък, 28 февруари 2020 г.

BTS- Moon Бг Превод




Откога луната и Земята са толкова близо една до друга?
Ти сияеш, дори когато просто съществуваш
Мога ли да остана до теб?

*Ти  си моята Земя
За теб, аз съм просто луна
Твоята малка звезда, която осветява сърцето ти
Ти си моята Земя 
Ти си всичко, което виждам
Аз просто гледам към теб така

Всички казват, че съм красив, но
Всички мои океани са напълно черни
Звезда, където цветята разцъфтяват и небето е дълбоко синьо
Тази, която е наистина красива, това си ти

**Изведнъж започвам да се питам
Ти също гледаш към мен, нали?
Дори болезнените ми белези, ти няма ли да видиш абсолютно всичко?
Аз ще се въртя около теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще се превърна в твоята светлина 
Ще направя всичко за теб 

Аз дори нямах име
До момента, в който те срещнах 
Ти ме дари с любов
И сега се превърна в моята причина да съществувам

*Ти  си моята Земя
За теб, аз съм просто луна
Твоята малка звезда, която осветява сърцето ти
Ти си моята Земя 
Ти си всичко, което виждам
Аз просто гледам към теб така

В нощите с полумесец 
Дори след като затворя очите си, ти нахлуваш със синята си светлина 
В нощите с пълнолуние
Бих ли могъл да те задържа в очите си, след като ги отворя?

**Изведнъж започвам да се питам
Ти също гледаш към мен, нали?
Дори болезнените ми белези, ти няма ли да видиш абсолютно всичко?
Аз ще се въртя около теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще се превърна в твоята светлина 
Ще направя всичко за теб 

Дори в светлината на деня
Дори в мрака на нощта 
Ти си до мен 
Дори когато съм тъжен 
Дори когато ме боли
Ти просто сияеш над мен

Вместо да казвам каквото и да е било
Вместо да ти благодаря
Аз ще остана до теб 
В тъмната мрачна нощ
Аз ще пазя мястото до теб още по-сияйно

Изведнъж започвам да се питам 
Ти наистина ли познаваш себе си?
Знаеш ли колко си красива?
Аз ще се въртя около теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще се превърна в твоята светлина 
Ще направя всичко за теб 







Няма коментари:

Публикуване на коментар