понеделник, 29 юни 2020 г.

A.C.E- Stand By You Бг Превод




Дори и да не съм уверен
Дори и малко да се страхувам
От многобройните дни, които все още ми остават

Дори и те да казвам, че съм глупак
Дори и да се колебая
Всички неща, които ми се случват
Аз съм доволен от тях

Аз живея с толкова много тревоги
Заплетен съм с тях
Затова аз пиша писмо до себе си
Аз ще бъда до теб 
(Аз ще бъда до теб, аз ще бъда до теб)

О, аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
О, аз пиша писмо до себе си
Аз ще бъда до теб 

Ако не бързам
И продължа напред, бавно
На края на този свят, някъде
(Аз ще продължа да правя стъпки напред)

Ще намеря моето Аз, което си представях
Моето Аз, за което мечтах
Да стои на онова място

*Понякога, ти живееш с толкова много тревоги
Заплиташ себе си със тях
Затова аз пиша писмо до теб
Аз ще бъда до теб 
(Аз ще бъда до теб, аз ще бъда до теб)

**О, аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
О, аз пиша писмо до теб
Аз ще бъда до теб 
(Аз ще бъда до теб, аз ще бъда до теб)

Понякога, струва ми се, че толкова много неща ми се присмиват
Но с тази песен, аз отново ще се изправя
Дръж ръката ми, за да мога да стигна до мястото, където искам да отида

*Понякога, ти живееш с толкова много тревоги
Заплиташ себе си със тях
Затова аз пиша писмо до теб
Аз ще бъда до теб 
(Аз ще бъда до теб, аз ще бъда до теб)

**О, аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
Аз ще бъда до теб
О, аз пиша писмо до теб
Аз ще бъда до теб 
(Аз ще бъда до теб, аз ще бъда до теб)




Няма коментари:

Публикуване на коментар