понеделник, 29 юни 2020 г.

Zhoumi Feat. Ryeowook- Starry Night Бг Превод



Не си отивай, не си отивай, не ме оставяй тук и не си тръгвай
Недей, недей, недей да казваш, че си отиваш

Аз ти дадох всичко, дадох ти всичко от себе си
Аз изчезвам като пепел
Нуждая се от теб, за да може самотните ми нощи
Да бъдат изпълнени със звезди

*Не казвай нищо
Преди нощта да отмине
Не ме напускай, моля те
Аз няма да се променя, ти си моята
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ  нощ
Моята нощ

Опитвам се да изпразня сърцето си, 
но тази самота ме облива
Изпълвайки стаята ми тази вечер 

Гласът ти е толкова слаб
Отдалечава се все повече и повече 
Без теб, аз изчезвам
В мрака

*
Не казвай нищо
Преди нощта да отмине
Не ме напускай, моля те
Аз няма да се променя, ти си моята
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ  нощ
Моята нощ

Не ме напускай, не си отивай с вятъра
Защото страдащото ми сърце ще 
превземе всичко в живота ми

*
Не казвай нищо
Преди нощта да отмине
Не ме напускай, моля те
Аз няма да се променя, ти си моята
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ  нощ
Моята нощ

*Не казвай нищо
Преди нощта да отмине
Не ме напускай, моля те
Аз няма да се променя, ти си моята
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ, нощ
Звездна нощ, нощ  нощ
Моята нощ

Моята нощ










Няма коментари:

Публикуване на коментар