понеделник, 29 юни 2020 г.

Hwasa- Maria Бг Превод



Стомахът ми е разстроен от това, че ме обиждат толкова много (Така е)
Дори да съм тъжна, какво да направя (Така е)
Вие положихте много усилия да ме мразите
Ако ме сломите
Това засища ли ви?

Какво да направя, че се чувствам самотна
Аз дори преглътнах омразата
Аз нямам сила дори да се ядосам
Нямам и време за това
Защо сте толкова отвратителни?
Просто вървете по пътя си
Защо всички вие правите това, натъжавате ме

*Мария Мария
Това са думи за теб
Сияйна нощ е
Не ме безпокойте
О, Мария
Тези думи са за теб
Защо ти е толкова трудно
Ти вече си красива 

**(Да) О, на а а
(Да) Тези думи са за теб
(Да) О, на а а
(Да) Ти си красива, Мария

Никакви измислици, никакви преструвки
Главата ме боли
Небето е небесно синьо, животът е клише
Аз ще променя пътя, по който вървя
Ще превърна кризата във възможност
Ако наистина искате да ме видите да плача
Ето, сълзи

Какво да направя, че се чувствам самотна
Аз дори преглътнах омразата
Аз нямам сила дори да се ядосам
Нямам и причина за това
Недейте да опетнявате умовете си
Прекалено рано е за провал

*Мария Мария
Това са думи за теб
Сияйна нощ е
Не ме безпокойте
О, Мария
Тези думи са за теб
Защо ти е толкова трудно
Ти вече си красива 

**(Да) О, на а а
(Да) Тези думи са за теб
(Да) О, на а а
(Да) Ти си красива, Мария

*Мария Мария
Това са думи за теб
Сияйна нощ е
Не ме безпокойте
О, Мария
Тези думи са за теб
Защо ти е толкова трудно
Ти вече си красива 

(Да) О, на а а
(Да) Тези думи са за теб
(Да) Тези думи са за теб 
(Да) Ти си красива, Мария










Няма коментари:

Публикуване на коментар