сряда, 16 април 2014 г.

EXO- Overdose Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Вкарах те дълбоко в сърцето си
Колкото и да се опитвам, не мога да върна нещата назад
Това е една много опасна пристрастеност
Толкова е лоша, никой не може да я спре

Нейната любов, нейната любов
Единственото нещо, което искам, е нейната любов
Нейната фатална фантазия
Опиянен съм, изпадам в екстаз

О, тя ме иска
О, тя ме има
О, тя ме наранява
Какво по-хубаво от това?

*Някой да се обади на лекар, хванете ме и ми кажете
Че любовта е болест, пристрастеност, свръхдоза
С течение на времето става все по-трудно за контролиране
Влюбвам се все по-дълбоко в нея

**О, това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза
Това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза

Когато те видя, това ме кара да те искам още повече
След като дъхът ми се участява и сподавя
Ме побиват тръпки, а след това просто въздишам тежко

Нейната любов, нейната любов, тя е като отрова за мен
Не мога да избягам от нея
Кръвта ми започва да кипи и тя контролира всичко в мен

О, тя ме иска
О, тя ме има
О, тя ме наранява
Аз постоянно мисля и мисля за теб

*Някой да се обади на лекар, хванете ме и ми кажете
Че любовта е болест, пристрастеност, свръхдоза
С течение на времето става все по-трудно за контролиране
Влюбвам се все по-дълбоко в нея

**О, това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза
Това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза

Всички ми казват, че съм се променил
Ти се заби като пирон в сърцето ми
Светът ми е изпълнен единствено с теб

Не мога да спра
Вече съм изпълнен с теб
Точно сега, в този момент
Ти си в сърцето ми

EXO

Аз те вкусвам и те изпивам
Сърцето ми трепти
Аз не спирам да отпивам от теб, но все още не е достатъчно
Чувствам тази жажда дори по връхчетата на пръстите си
Да се отдадем на този момент
Не спирай толкова е хубаво, не мога да спра

Хей, докторе, това няма да се получи
Ти и аз ще станем едно цяло с това неконтролируемо привличане
Ако не изпитвам това чувство, сякаш съм мъртъв
Причината да живея е моята пристрастеност към сладостта, която си ти

(Някой да се обади на лекар)

Някой да се обади на лекар, нуждая се от нея,
не мога да живея дори ден без нея
Ти си пристрастеност, от която не искам да избягам дълго време

**О, това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза
Това е прекалено, ти, любовта ти
Това е свръхдоза






Няма коментари:

Публикуване на коментар