четвъртък, 16 февруари 2017 г.

BTS/Bangtan Boys- Spring Day Бг Превод



Липсваш ми
Когато кажа това
Ми липсваш дори повече
Аз гледам снимката ти
Но въпреки това ти ми липсваш
Времето е толкова жестоко, мразя това

Сега е толкова трудно да се видим, дори само веднъж
Тук е настъпила безкрайна зима
Дори през август, зимата е тук

Сърцето ми отброява времето без теб
Аз съм като самотен влак по пустите релси
Искам да те хвана за ръката и да те отведа до другата страна на Земята
До края на тази зима

Колко още трябва да страдам по теб?
Колко още сняг трябва да падне, 
за да настъпят отново пролетните дни?
Приятелю

Ако аз бях падащия сняг
Като малка прашинка, като малка прашинка
Бих се понесъл във въздуха
За да мога да те достигна по-бързо

*Снежинките падат и малко по малко се отдалечават
Липсваш ми (Липсваш ми), липсваш ми (Липсваш ми)
Колко още трябва да чакам?
Колко още безсънни нощи трябва да понеса?
Докато те видя отново? (Докато те видя отново?)
Докато те срещна отново? (Докато те срещна отново?)

**Докато тази студена зима отмине
Докато пролетта настъпи отново
Докато цветята разцъфнат отново
Остани там още малко, остани там

Не знам дали ти си се променила (Променила ли си се?)
Или аз съм се променил (Променил ли съм се?)
Мразя времето, което не спира да тече дори и в този момент
Предполагам, че и двамата сме се променили
Предполагам, че така става в живота

Да, мразя те, защото ти си отиде
Но въпреки това не е минал и ден, в който да не мисля за теб
Не мога да те забравя
Честно казано, липсваш ми, но сега ще се опитам да те забравя
Защото така ще ме боли по-малко, отколкото това да те мразя

Ще те оставя вятърът да отвее студената теб
Като дим, като бял пушек 
Казвам, че ще те забравя
Но истината е, че все още не мога да се откажа от теб

*Снежинките падат и малко по малко се отдалечават
Липсваш ми (Липсваш ми), липсваш ми (Липсваш ми)
Колко още трябва да чакам?
Колко още безсънни нощи трябва да понеса?
Докато те видя отново? (Докато те видя отново?)
Докато те срещна отново? (Докато те срещна отново?)

Ти знаеш всичко това
Ти си моя най-добър приятел
Утрото отново ще настъпи
Защото никой мрак, никой сезон
Не може да трае вечно

Цветчетата на черешите започват да разцъфват
Зимата идва към своя край
Липсваш ми, липсваш ми
Ако почакам още малко
Ако понеса още няколко безсънни нощи
Ще мога да те видя отново (Ще те видя отново) 
Ще мога да дойда при теб (Ще дойда при теб)

**Докато тази студена зима отмине
Докато пролетта настъпи отново
Докато цветята разцъфнат отново
Остани там още малко, остани там








Няма коментари:

Публикуване на коментар