сряда, 15 февруари 2017 г.

Cosmic Girls (WJSN)- Say Yes Бг Превод



В дъждовните дни, докато слушаме звука на дъжда
Нашепвай ми в ухото цяла нощ
Всеки ден ми казвай, че ти липсвам
Така че да не го забравя дори за момент

Сякаш сънувам, ти поглеждаш към мен и ми се усмихваш
Понякога, аз чувствам пеперуди в стомаха си, 
сърцето ми прелива от чувства

Дай ми, дай ми сърцето си
Кажи ми всичко, което чувстваш
Всичко в теб е мое, то си моята любов

*Дай ми го, дай ми го
Дай ми сърцето си, скъпи
Дори и да не ме питаш, отговорът ми е да
Така че дай ми всичко
Искам да разбера какво чувстваш сега
Кажи ми, че и аз съм твоя

В ленивите следобеди, като малка котка
По цял ден, аз искам да бъда в ръцете ти
Толкова е комфортно, харесва ми, толкова е мило, харесва ми
Как е възможно това, че те харесвам все повече и повече?

В сънищата ми, аз съм с теб
Ти изпълваш сърцето ми
Аз ти давам все повече и повече от себе си, без да знам защо
Ти винаги правиш чудеса за мен, не мога да повярвам
Тази вечер, недей да заспиваш, аз ми се обади
Хвани ръката ми и нека тръгнем по този път заедно

Ти си само мой
Ти си моята любов

*Дай ми го, дай ми го
Дай ми сърцето си, скъпи
Дори и да не ме питаш, отговорът ми е да
Така че дай ми всичко
Искам да разбера какво чувстваш сега
Кажи ми, че и аз съм твоя

Когато ми признаеш чувствата си
В някоя красива нощ, изпълнена с падащи звезди
Тогава, аз вероятно ще полетя в небето 

Моля те, побързай, скъпи
Защото сърцето ми вече е само твое

Дай ми, дай ми всичко
Не искам да чакам повече
Кажи ми, че съм твоя 






Няма коментари:

Публикуване на коментар