събота, 4 юли 2020 г.

Heize- Things Are Going Well Бг Превод



*Нещата вървят толкова добре
Не знаех, че това ще бъде така
Мисля, че ще бъда добре
Дори и ти да срещнеш някоя друга
Но всъщност ти плачеш
И аз мисля за нещо друго
Всъщност, в момента съм заета
Така че трябва да тръгвам

Измежду купчината с хартия
Има твои писма и снимки
Някъде там
Мисля, че ги пазих прекалено дълго време
Превръща се в бъркотия, лази ми по нервите
Трябва да подредя бюрото си
Може би просто ще ги пусна в шредера
Така че всички следи от онези чувства
Ще бъдат неузнаваеми
Дори и да изглежда малко жестоко
Аз нямам времето или енергията
За този вид спомени
Въобще

*Нещата вървят толкова добре
Не знаех, че това ще бъде така
Мисля, че ще бъда добре
Дори и ти да срещнеш някоя друга
Но всъщност ти плачеш
И аз мисля за нещо друго
Всъщност, в момента съм заета
Така че трябва да тръгвам

Преди ме беше страх да отворя очите си
Имаше дни които прекарах скрита под завивките си
Но днес, аз дори не разбрах кога е изгряло слънцето
Останах будна цяла нощ и работих
Ти не знаеш
Моите някога избледнели бъдеще и щастие
Сега се проясниха, след като се отказах от любовта
Трябва да се връщам сега
Надявам се, че нещата ще се подредят за теб
Надявам се, че няма да се срещнем никога повече
Мисля, че знам как се чувстваш сега
Но нямам времето или енергията
За безполезни разговори
Въобще

*Нещата вървят толкова добре
Не знаех, че това ще бъде така
Мисля, че ще бъда добре
Дори и ти да срещнеш някоя друга
Но всъщност ти плачеш
И аз мисля за нещо друго
Всъщност, в момента съм заета
Така че трябва да тръгвам

Ти казваш, че много съм се променила
С изражение, сякаш не можеш да повярваш в това
Но аз винаги съм била просто човек
Който трябваше да таи всичко в себе си и да 
не не показва нищо наяве нито веднъж
Това беше една толкова глупава любов
Дори и ти отново да правиш това сега

*Нещата вървят толкова добре
Не знаех, че това ще бъде така
Мисля, че ще бъда добре
Дори и ти да срещнеш някоя друга
Но всъщност ти плачеш
И аз мисля за нещо друго
Всъщност, в момента съм заета
Така че трябва да тръгвам










Няма коментари:

Публикуване на коментар