събота, 17 февруари 2018 г.

SEVENTEEN- Thanks Бг Превод



Където и да беше ти
Ако те чуех, аз се затичвах към теб без да се замисля
Тогава, тогава 

Бях прекалено незрял и исках просто да се забавлявам
Тогава не разбирах какво означават
Чувствата, които изпитвах, когато те виждах да се усмихваш 

Не можах да изразя чувствата си, защото бях прекалено млад
Исках да бъда твоето утре, затова живеех за днес
От деня, в който те видях за първи път, до сега 

Ти си единствената в сърцето ми

*Тези банални думи
Аз най-накрая изричам, едва сега
Но дали тези думи ще стигнат до теб 

Благодаря, благодаря и благодаря
Това е единственото нещо, което мога да изрека
Дори за цялото чакане и копнеж
За всичките ни спомени  

Благодаря (Да)
Благодаря (Да)

Защото думите ми бяха толкова банални
Страхувах се, че няма да прозвучат искрено, затова не казах нищо
Опитвах се да намеря по-красиви думи от простото благодаря
Затова накрая не ти казах дори благодаря 

Не можах да ти призная чувствата си
Защото не бях достатъчно смел
Защото тогава още не разбирах какво е любов
От деня, в който те видях за първи път, до сега 

Ти си единствената в сърцето ми

*Тези банални думи
Аз най-накрая изричам, едва сега
Но дали тези думи ще стигнат до теб 

Благодаря, благодаря и благодаря
Това е единственото нещо, което мога да изрека
За това че ме научи на търпение и ми показа какво е любов

Благодаря (Да)
Благодаря (Да)

Чувствата ми няма да се променят, никога няма да се променят
Дори и ти да ме забравиш
Нищо няма да се промени
Защото ние сме гравирани в сърцето на другия
(Гравирани)

Благодаря (Да)
Благодаря (Да)

Надявам се, че ще стигне до теб
Тази песен

(Да)
Благодаря
Благодаря






Няма коментари:

Публикуване на коментар