четвъртък, 22 февруари 2018 г.

VROMANCE- Star Бг Превод



*Дори и в мрачните и дъждовни дни
Аз виждам твоята звезда
И се чудя дали ти си някъде там

**Нашите красива история, спомените ни
Забрави ли всички тях? 
Казвам сбогом на този хубав ден, 
на този по-добър ден

Красиви уши, красиви очи
Красив нос, красиви устни
Всичко, всичко в теб е красиво 

Красив ден, красива любов
Красива целувка, спомените
Всички спомени с теб са красиви 

*Дори и в мрачните и дъждовни дни
Аз виждам твоята звезда
И се чудя дали ти си някъде там

**Нашите красива история, спомените ни
Забрави ли всички тях? 
Казвам сбогом на този хубав ден, 
на този по-добър ден

Красив дъжд, красива звезда
Красиво слънце, красиво море
Нашите красиви моменти заедно

Красив глас, красиво място
Красива прегръдка, незабравими са
Нашите спомени не могат да бъдат забравени 

Аз няма да забравя (Това време затворено в бутилка)
В капан съм на времето, на спомените ми с теб
На избледнелият спомен за теб
Хората, които бяхме, в безкрайните ни спомени
Нека никога да не забравяме за тях 

*Дори и в мрачните и дъждовни дни
Аз виждам твоята звезда
И се чудя дали ти си някъде там

**Нашите красива история, спомените ни
Забрави ли всички тях? 
Казвам сбогом на този хубав ден, 
на този по-добър ден

Красиви очи, красиви сълзи
Красива целувка, красива любов
Последните ми спомени с теб 

*Дори и в мрачните и дъждовни дни
Аз виждам твоята звезда
И се чудя дали ти си някъде там

**Нашите красива история, спомените ни
Забрави ли всички тях? 
Казвам сбогом на този хубав ден, 
на този по-добър ден

*Дори и в мрачните и дъждовни дни
Аз виждам твоята звезда
И се чудя дали ти си някъде там

**Нашите красива история, спомените ни
Забрави ли всички тях? 
Казвам сбогом на този хубав ден, 
на този по-добър ден








Няма коментари:

Публикуване на коментар