сряда, 21 февруари 2018 г.

Weki Meki- La La La Бг Превод



Е-йо, точно така
Това ми причиняваш ти

"Хей, скъпи, ела при мен"- няма да казвам подобни неща
Хей, момче, ако те харесвам, аз ще дойда при теб
Очите ми блестят, това означава, че те харесвам
Поемам си дълбоко въздух и почуквам на прозореца ти
Там ли си?

Ако трябваше да избирам между днес, утре или денят след това
Бих избрала днешния ден
Сега, последвай ме, има една място, където трябва да отидем
Нека хвана ръката ти

*Ла, ла, ла, ла, ла
Харесвам те все повече и повече
Ла, ла, ла, ла, ла
Всеки път, да, всеки път, да
Нека не бъдем просто приятели
Нека не спираме да флиртуваме
Ла, ла, ла, ла, ла
Това е правилният момент
Харесвам те, скъпи 

Момче (Хайде), сърцето ти е толкова черно
Защо имаш толкова много тайни?
Казват, че човекът чиито чувства са по-силни (Точно така), той губи
Но дори и аз да не победя, нямам нищо против това, да

От глава до пети
Недей да обмисляш това прекалено много
Знаеш какво чувствам, но се преструваш, че не знаеш
Това е прекалено изморително, просто ми кажи какво чувстваш ти 

*Ла, ла, ла, ла, ла
Харесвам те все повече и повече
Ла, ла, ла, ла, ла
Всеки път, да, всеки път, да
Нека не бъдем просто приятели
Нека не спираме да флиртуваме
Ла, ла, ла, ла, ла
Това е правилният момент
Харесвам те, скъпи

Ало, просто исках да ти кажа
Че искам да поговорим за нещо
Така че, нека да се срещнем 

Да или не, има само един отговор
Любопитна съм, раздразнен и объркана
Не обичам да играя игрички
Така че кажи ми, какво искаш да направим? 

Ла, ла, ла, ла, ла
Виждам изражението на лицето ти 
И то ми казва, че това не ти е неприятно
Ла, ла, ла, ла, ла
Тогава какво? А сега какво?
Време е да ми разкриеш чувствата си 
Ла, ла, ла, ла, ла
Виждам изражението на лицето ти 
И то ми казва, че това не ти е неприятно

Ла, ла, ла, ла, ла, ла
Ла, ла, ла, ла, ла
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла
Харесвам те все повече и повече
Ла, ла, ла, ла, ла, ла
Ла, ла, ла, ла, ла
Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла
Това е правилният момент
Харесвам те, скъпи







Няма коментари:

Публикуване на коментар