вторник, 17 април 2018 г.

HALO- Flying Бг Превод



По един странен и далечен път
Ние се лутахме и лутахме по него
Ти и аз
Ние преодоляваме оградата навремето и пространството
Гледайки се един-друг
Най-накрая се разпознахме, ние и разтуптените ни сърца 

Сияеш като ослепителна светлина
Това силно привличане в по-мистериозно от илюзия
Затвори очите си и ела при мен, да 

*Искам да изгрееш на небето
Довери ми се, можем да отлетим където си поискаме
Сякаш сънуваме
Искам да ти подаря този сладък свят, да

**Уу уу у у у, високо в небето
Уу уу у у у, по-високо
Уу уу у у у, чувствайки дъха ти, да 
Уу уу у у у

В обърканите спомени, в отминалото време
Всички неща, които изгубих
Сега са заместени с твоя аромат
Който вее в сърцето ми и го изпълва отново, да 

Сякаш нашият дъх щеше да се смеси
Нашето начало беше толкова близо
Нека споделим топлината си
Недей да пускаш ръката ми
Затвори очи и позволи на това чувство да те изпълни 

*Искам да изгрееш на небето
Довери ми се, можем да отлетим където си поискаме
Сякаш сънуваме
Искам да ти подаря този сладък свят, да

**Уу уу у у у, високо в небето
Уу уу у у у, по-високо
Уу уу у у у, чувствайки дъха ти, да 
Уу уу у у у

Ти ми даде крила, с които да полетя
За първи път се чувствам по този начин
Отсега нататък, аз ще гледам единствено към теб
Сърцето ми ще бие единствено за теб 

Подскача, ето така, нагоре-надолу
Сърцето ми бие като лудо за теб
Това място е осветено от розова светлина
Която е само за теб и мен

Да полетим високо в небето
С твоята ръка здраво стиснала моята
Ние сме свободни
Искам да ти дам цялото небе, да
О, ти ме караш да летя








Няма коментари:

Публикуване на коментар