вторник, 17 април 2018 г.

HALO- Mariya Бг Превод



*Казвам, че те харесвам
Но все още не мога да ти го призная
Нещата между нас са малко странни
Нещо средно между любов и приятелство 

Не знам защо, но
Започвам да си тананикам
Може би защото мисля за теб 

Аз винаги съм предпазлив около теб
Да не би случайно да ти призная чувствата си

Сърцето ми тича към теб

Сърцето ми се разтуптява, а след това се свива
До кога ще стоим на същото място? 

*Казвам, че те харесвам
Но все още не мога да ти го призная
Нещата между нас са малко странни
Нещо средно между любов и приятелство

Това е любов
Харесвам те 

О, да, по-различно от витамин
О, да това е като кофеин
Целта ми е да не те оставя да заспиш
Искам да те накарам да се пристрастиш към мен
Ето така ще те направя моя
Когато те погледна
Когато се опитам да вляза в сърцето ти
Надявам се, че ти ще го отвориш за мен 

Дори и да се чувствам като глупак
Няма от какво да се притеснявам
Но защо се двоумя и се чувствам изгубен?
Когато отговорът стои точно пред мен
Страхувам се, че ще те изгубя, ако продължавам да се колебая
Кога ще свърши всичко това?

*Казвам, че те харесвам
Но все още не мога да ти го призная
Нещата между нас са малко странни
Нещо средно между любов и приятелство

Това е любов
Харесвам те

Независимо какво говорят хората, харесвам те
И защото съм сигурен в това
Повече не мога да продължавам така
Ще ти кажа 

*Казвам, че те харесвам
Но все още не мога да ти го призная
Нещата между нас са малко странни
Нещо средно между любов и приятелство

Това е любов
Харесвам те

Да ти кажа ли?
Аз ще обичам
Единствено теб
Харесвам те 






Няма коментари:

Публикуване на коментар