събота, 16 юни 2018 г.

NCT 2018- Black On Black Бг Превод



Не виждате ли сега? 
NCT са тук

Всички забравени мечти
Този ритъм ще ги съживи
Вдигнете чашите си високо
Черно върху черно (Гръб до гръб)
Черно върху черно 
Да, ще ви разбием, ще бъдем безмилостни

Лоши момчета, убийци, ние сме най-големите злодеи
Вие ето там, за какво си мислите, гледайки назад към нас?
Ще увеличим скоростта си, скоро ще ви настигнем и ще ви заловим
Защото вие не можете да се справите по-добре от това
Извикайте силно, NCT, трябва да ги хванем

NCT, ние преследваме мечтите си
Аз винаги казвам това, което мисля
И завистливите хлапета постоянно говорят зад гърба ми
NCT, ние преследваме мечтите си
Аз винаги казвам това, което мисля
И завистливите хлапета постоянно говорят зад гърба ми
Но човече, нашият град процъфтява
Нашите светлини никога не спят
Не прекланяме главите си пред никого
За нас никога не са съществували граници
(Кои сме ние) NCT, ние сияем ярко
Когато станем едно цяло, нищо не може да ни спре
Какво ще кажете за това?

Хей
Черно, черно, черно върху
Хей
Черно, черно, черно върху

Какво, черно върху черно
Черно върху черно върху черно върху

Какво, черно върху черно
Черно върху черно върху черно върху

Какво, черно върху черно
Черно върху черно върху черно върху

Какво, черно върху черно
Черно върху черно върху 

Хайде, отдай се на лудостта си
Предоставих ви страхотен бийт
Замръзнете (Какво?) 
Всички замръзват на място, когато ни видят
Велик, тази дума ми принадлежи
Аз винаги съм бил себе си, кой друг е истински?
Никой друг не носи черно
Така че кой е различният тук?
Никой друг не носи черно
Така че кой е специалният тук?
(Никой друг не носи черно
Така че кой е различният тук?
Никой друг не носи черно
Така че кой е специалният тук?)







Няма коментари:

Публикуване на коментар