понеделник, 13 август 2018 г.

Celine- You Are My... (My ID Is Gangnam Beauty OST) Бг Превод



Минаха ли през сърцето ти?
Оставиха ли нещо след себе си?
След като се отърсих от надеждите си и се опитах да се утеша
В онази нощ, ти се появи в съня ми 

Без да оставяш дори и малка пролука
Ти изпълваш кратките ми дни
В удължените моменти, докато се лутам 
Аз следвам аромата ти, който ме тегли след себе си 

*Ти си моята…
Думи, които са на върха на езика ми
Изчезват, преди да успея да ги изрека 

Надявам се, че ще те достигна
Дори и ароматът ти винаги да се разсейва, когато те доближи
Дори и да е недостижим
Също като теб 

Дните, в които абсолютно нищо
Не се получава така, както аз искам
Малките моменти, които ми дават някаква надежда
Са толкова ценни за мен 

Дори и да се изгубя по пътя към теб
Има причина да не се страхувам  

*Ти си моята…
Думи, които са на върха на езика ми
Изчезват, преди да успея да ги изрека 

Надявам се, че ще те достигна
Но когато дойда при теб, аз ще рухна
Въпреки това, ще ми се усмихнеш ли? 

Ти си моята…
Думи, които не можах да ти кажа
Независимо че бях до теб дълго време 

Надявам се, че ще стигнат до теб
Но се страхувам, че ще изчезнат, когато те доближат
Затова ги тая в себе си, докато те викам, моя любов 

Ти си моята…
Целият ми свят се крие в тези думи
Които остават недовършени 

Когато ароматът ти се разпростре
И протегне ръцете си към мен, която увяхвам 
Аз ще се хвърля в обятията на новия ден,
оцветен в твоите цветове и ще си отдъхна 








Няма коментари:

Публикуване на коментар