понеделник, 24 септември 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- Dead Leaves Бг Превод



Като онези изсъхнали листа, които падат и се понасят от вятъра
Любовта ми рухва, останала без сила
Сърцето ти се отдалечава все повече и повече, не мога да те хвана
Не мога да те достигна, достигна, достигна
Вече не мога да те задържа, да 

Защото връзката ни висеше на косъм като онези есенни листа ето там
Защото бяхме готови да рухнем при дори най-лекото докосване
Аз просто гледах отстрани, в полъха на есенния вятър
Как израженията ни, гласовете ни охладняват
Наблюдавах как чувствата ни вехнат и връзката 
ни става празна като есенното небе
Всичко вече е толкова различно от преди 
Днес нощта ми се струва много по-тиха
Едно изсъхнало листо, висящо на клона, пада
И с падането на есенните листа, аз гледам как краят наближава
Става ми все по-трудно да чувам отдалечаващото ти се сърце
И се моля да не падат
Моля се умрелите листа да спрат да падат 

*Искам те, искам ти отново да погледнеш към мен
Искам те, искам ти отново да ме желаеш, да
Моля те, не увяхвай, моля те, не падай
Никога, никога не падай
Недей да отлиташ надалече

**Скъпа, теб, момиче, не мога да те задържа
Скъпа, теб, момиче, но не мога да се откажа от теб, да
Като падналите изсъхнали листа
Не искам любовта ни да свърши като тях
Не искам никога, никога да пада
Но тя продължава да вехне, да 

Накрая всички есенни листа падат
Накрая всичко, което е изглеждали вечно, рухва
Ти си моя пети сезон, защото дори да се опитам 
да те видя, ти никога няма да дойдеш
Виж, за мен, ти все още си зелена в сърцето ми
Дори сърцата ни да се отдалечават, 
чувствата ми към теб все още цъфтят
Разкаянието пада сред чистите ми спомени като мръсно пране
Дори и да не разклащам клоните си, то пада и пада
Точно така, трябва да се отърся от него, за да си върна любовта
Някога бяхме близо един до друг, но сега ми
става ми все по-трудно да те виждам ясно
Отдалечаваме се все повече и повече
И аз потъвам в спомените си
Опитвайки се да се върна назад 

Не искам никога, никога да пада
Не искам никога, никога да пада 

*Искам те, искам ти отново да погледнеш към мен
Искам те, искам ти отново да ме желаеш, да
Моля те, не увяхвай, моля те, не падай
Никога, никога не падай
Недей да отлиташ надалече

Защо все още не мога да се откажа от теб?
Аз все още живея в увехналите спомени
Това алчност ли е?
Опитвам се да върна отминаващия сезон обратно в началото
Опитвам се да върна времето назад 

Оцветен е в червено
Нашият път, който беше толкова красив
Но сега всичко е увехнало
И изсъхналите листа падат като сълзи
Цял ден вятърът духа и малко по малко отнася всичко надалече
А дъждът не спира да се сипе
Докато не падне и последното листи, ти, ти, ти 

*Искам те, искам ти отново да погледнеш към мен
Искам те, искам ти отново да ме желаеш, да
Моля те, не увяхвай, моля те, не падай
Никога, никога не падай
Недей да отлиташ надалече

**Скъпа, теб, момиче, не мога да те задържа
Скъпа, теб, момиче, но не мога да се откажа от теб, да
Като падналите изсъхнали листа
Не искам любовта ни да свърши като тях
Не искам никога, никога да пада
Но тя продължава да вехне, да 

Не искам никога, никога да пада
Не искам никога, никога да пада 





Няма коментари:

Публикуване на коментар