четвъртък, 20 септември 2018 г.

Dreamcatcher- What Бг Превод



(Какво, какво, какво?
Какво, какво?)

Дълбок осъзнат сън, от който ми е трудно да се събудя (Осъзнат сън)
Сън, в който съм хванат в капан (Измамен сън)
Дори мракът да се приближи към мен и да ме измъчва, Уу-уу-у
Дори и пламтящото черно слънце да се опита да ме погълне, Уу-уу-у 

Ще изникна като бодлите на кактус
Ще разцъфна като пустинно цвете
Ще разваля тази магия
Ще се събудя от този лабиринт от сънища 

*Разтърси ме, покажи ми изхода от този кошмар
Хвани ръката ми, изведи ме в светлината, за да успея да се събудя
(Какво, какво, какво, какво?) Мен
(Какво, какво, какво, какво?) Събуди ме
(Какво, какво, какво, какво?) Сега
Сложи край, сложи край на съня ми 

Този сън е като неразгадаема мистерия (Мистерия)
Молитвите ми остават нечути, като съобщение, което 
никога не може да бъде изпратено (Съобщение)

Ще отлетя като песъчинките във вятъра
Ще отворя широко двете врати и ще избягам
Ще разваля тази магия
Ще се събудя от този лабиринт от сънища  

*Разтърси ме, покажи ми изхода от този кошмар
Хвани ръката ми, изведи ме в светлината, за да успея да се събудя
(Какво, какво, какво, какво?) Мен
(Какво, какво, какво, какво?) Събуди ме
(Какво, какво, какво, какво?) Сега
Сложи край, сложи край на съня ми 

(Тик-так, тик-так) Лабиринтът се смалява
(Вървя на пръсти) Играя на криеница с огледалото
В този измамен сън, хвани ръката ми, довери ми се
Само ние двамата можем да сложим край да съня ми 

Този сън не може да продължи повече
Дори и да бъда погълната от черни облаци
Аз продължавам да виждам единствено теб
Защо не мога да те достигна? 

*Разтърси ме, покажи ми изхода от този кошмар
Хвани ръката ми, изведи ме в светлината, за да успея да се събудя
(Какво, какво, какво, какво?) Мен
(Какво, какво, какво, какво?) Събуди ме
(Какво, какво, какво, какво?) Сега
Сложи край, сложи край на съня ми 






Няма коментари:

Публикуване на коментар