понеделник, 24 септември 2018 г.

Morning Coffee- Though I Love You (Sunny Again Tomorrow OST) Бг Превод



Защото се страхувам от любовта
Аз пренебрегвам чувствата си към теб
Не знам какво да правя

*Дори и да те обичам, дори и да те обичам
Не мога да направя нищо
Не мога да дойда при теб, а просто отстъпвам назад
Цяла нощ, аз викам името ти
Дори и да те обичам 

Когато те видя
Усещам как сърцето ми бие като лудо
Знам, че трябва да го спра
Но накрая отново се разтуптява

*Дори и да те обичам, дори и да те обичам
Не мога да направя нищо
Не мога да дойда при теб, а просто отстъпвам назад
Цяла нощ, аз викам името ти
Дори и да те обичам 

Опитвам се да се отвърна от теб
Така че да не мога да те виждам
Но не е толкова лесно
Аз ясно те виждам пред себе си

*Дори и да те обичам, дори и да те обичам
Не мога да направя нищо
Не мога да дойда при теб, а просто отстъпвам назад
Цяла нощ, аз викам името ти
Дори и да те обичам 







Няма коментари:

Публикуване на коментар