четвъртък, 18 октомври 2018 г.

Eddy Kim- Trace Бг Превод



На тези, които си отиват, им е много лесно
Защото са подготвени и просто захвърлят раздялата
Вероятно ти вече се срещаш с нови хора сега

Тези, които биват оставени, се борят всеки ден
Със следите, които ти дори не знаеш, че си оставила след себе си
Със следите от любов, останали по захвърлената чаша вино 

*Ти ме влудяваш, полудявам
Следите от любовта ни са навсякъде, тук и там
Те са толкова много, уу, полудявам
Трябваше да ги вземеш със себе си, в онзи ден, когато ме напусна
О, не, трябваше да вземеш всички тях

Защо направи това? 
Толкова жестоко, ти се подготви и се раздели с мен
Ние сме необвързани
Да, необвързани сме от този момент 

Ако знаех, че това ще се случи, щях да ти давам само
Същите подаръци, които аз получавах
И същата любов, която аз получавах
Сега всичко те ми причиняват болка
И те призовават в спомените ми

*Ти ме влудяваш, полудявам
Следите от любовта ни са навсякъде, тук и там
Те са толкова много, уу, полудявам
Трябваше да ги вземеш със себе си, в онзи ден, когато ме напусна
О, не, трябваше да вземеш всички тях

Да, трябва да се взема в ръце
Хей, ти, глупако, всичко свърши
Моля те, осъзнай се, да
Не осъзнавах, че ароматът ти е токова плътен, влудява ме

Моля те, спри да ме влудяваш, полудявам
Не мога да почистя следите от любовта ни
Обичах те прекалено силно, о, скъпа
Трябваше да те спра, в онзи ден, когато ме напусна
О, не, трябваше да се опитам да те задържа 






Няма коментари:

Публикуване на коментар