вторник, 16 октомври 2018 г.

Park Jung Min- The Wind Is Blowing Бг Превод



Изведнъж, аз отново си спомням
Идват при мен заедно с топлия вятър
И точно когато тези спомени започват да разцъфват
Ти отново започваш да ми липсваш 

*Вятърът духа също както преди
И топлината ти отново идва при мен
Искаше ми се да забравя за този сезон
Но в случай, че ти се върнеш, аз все още съм тук
Точно както в онзи ден 

Затварям очите си и си го представям
Мога да почувствам студения вятър
Ако отново се върнеш при мен, както в щастливите ни дни
Ще бъдем ли щастливи?

*Вятърът духа също както преди
И топлината ти отново идва при мен
Искаше ми се да забравя за този сезон
Но в случай, че ти се върнеш, аз все още съм тук
Точно както в онзи ден 

В спомените, които не могат да бъдат заличени
Къде си ти? 

Спомените долитат отново днес
И ме облива копнеж
В случай, че ти се върнеш, аз все още съм тук
В случай, че ти се върнеш, аз те чакам тук така
Точно като в онзи ден 





Няма коментари:

Публикуване на коментар