четвъртък, 22 ноември 2018 г.

Jennie- SOLO Бг Превод



Невинна, наивна, непорочна, нежна
Изморих се да се преструвам на благоприлична
Писна ми

Всеки ден повтаряш
Какво правиш? Къде си? Яла ли си? Лека нощ
Скъпа, мила, любима, липсваш ми
Всичко това е безполезно
(Караш ме да чувствам, че)

*О, о, о, това е една любовна история, без никакви емоции 
О, о, о, не усещам никакъв трепет, никаква искреност
О, о, о, съжалявам, но не съжалявам
О, о, о, от днес нататък

**Аз сияя ярко соло
Сияя ярко соло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло 

Преди бях твоето момиче
Сега съм най-доброто свое Аз
Ти седиш върху чувствата си
Аз седя върху своя трон
Нямам време за терзанията в очите ти
Този път се съсредоточавам единствено върху Мен, Себе си и Аз
(Ставам соло)
Продължавам напред сама
Сега, когато ти си сам, виждам, че се опитваш 
да намериш мой клонинг (Толкова си жалък)
Това е точно за мен
Предопределена съм за това и за тази корона
(Пея ги силно като)

*О, о, о, това е една любовна история, без никакви емоции 
О, о, о, не усещам никакъв трепет, никаква искреност
О, о, о, съжалявам, но не съжалявам
О, о, о, от днес нататък

**Аз сияя ярко соло
Сияя ярко соло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло 

След първата среща, пеперудите в стомаха, чувствата
Идват раздялата, сълзите, разкаянието и копнежът
Харесва ми да бъда сама
Защото искам да бъда истинското си Аз 

Свободна като вятъра
Като звездите отвъд облаците
Искам да отида надалече
Искам да сияя ярко 

Аз сияя ярко соло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло
Ставам соло-ло-ло-ло-ло-ло 






Няма коментари:

Публикуване на коментар