понеделник, 19 ноември 2018 г.

BTOB- Beautiful Pain Бг Превод



*Срещнах любовта, преживях раздяла
Плаках и се смях безброй дни
Особеност на времето, особеност на моментите
Е, че те са една красива болка

(Да)
Поет, изгубил романса си, е като труп
Надяваш се да получи някаква нищожна отплата
Дори да се опитвам да избегна болката, сблъсквам се с различна болка
Не успях да разпозная щастието, което стоеше пред очите ми
След като те оставих да си отидеш
Не знаеш колко много съжалявах за това
Дори сега, в този момент
Ти толкова много ми липсваш 

Отминалото време, довело ни до тук, до този момент
Накрая то ще се превърне в спомен
Страхувам се да започна отначало
Защото може отново да се изправя пред раздяла и да страдам 

*Срещнах любовта, преживях раздяла
Плаках и се смях безброй дни
Особеност на времето, особеност на моментите
Е, че те са една красива болка

Да, любов, а след това болка, любов, а след това болка
Да, нека се поучим от грешките си
Провалът ни помага да израстваме (Да израстваме)
Ние искаме любов, но
Никой не иска да се разправя с болката, която я следва, не
Но ги разбирам
Да, разбирам, разбирам какво е любовта
Караше ме да се смея всеки ден, а сега ме измъчва всеки ден (Измъчва ме)
Болката ще изчезне, но белезите ще останат завинаги
Но затова се нарича красива болка 

Тъжно е, но времето не чака
Днешният ден, за съжаление, се превръща във вчерашен
Да започна отначало (Започна отначало) е толкова трудно
Защото несъмнено краят отново ще настъпи

*Срещнах любовта, преживях раздяла
Плаках и се смях безброй дни
Особеност на времето, особеност на моментите
Е, че те са една красива болка

Любовта не може да бъде спряна, затова болката се повтаря (Повтаря)
И така болката идва и ме намира отново влюбен, 
без дори да съм осъзнал (Без да съм осъзнал)
Ние всички се превръщаме в глупаци заради някого
Понякога не осъзнаваме какво се случва
И след като сме чакали известно време
Се оказваме изправени пред една болезнена любов

Срещата ни, времето, в което се обичахме
В тези моменти бях по-щастлив от всякога
Надявам се, че няма да страдаш
Надявам се, че пътят ти ще бъде красив

*Срещнах любовта, преживях раздяла
Плаках и се смях безброй дни
Особеност на времето, особеност на моментите
Е, че те са една красива болка







Няма коментари:

Публикуване на коментар