понеделник, 19 ноември 2018 г.

Dynamic Duo Feat. Oh Hyuk- Hemi’s Room Бг Превод



Прозорецът в стаята ми сочи към север
Цял ден, през него никога не влиза слънчев лъч
Струваше ми се толкова пусто, опитах се да отглеждам растение
Но то веднага започна да вехне

Точно като стаята ми, аз също се променям
Тясна и мрачна, малка и мрачна
Може би се чувствам комфортно в този мрак
Защото в него не можеш да видиш белезите ми  

*Ако кажа, че се нуждая от теб
Ще дойдеш ли при мен?
В моята стая със северно изложение
В моята стая със северно изложение
Ще хванеш ли ръката ми и ще кажеш ли да излезем някъде?
От моята стая със северно изложение

Аз винаги съм изморен през деня, самотен през нощта
Дори сега, затворените ми очи са жадни за сън 
Времето, което тече в тази мрачна стая
Е ужасно бавно, но отражението ми в огледалото
Показва колко бързо отминава времето, различно е от вчера
Сякаш краката ми са приковани, аз стоя единствено е тази малка стая
Но сърцето ми бие като лудо, нагоре-надолу
Чудя се къде ли си ти сега, липсваш ми
Липсваш ми, липсваш ми
Искам да те попитам, ще дойдеш ли тук да ме видиш?
Лицето ти е светло, сърцето ми е като дъждовно небе
Моята стая без слънце, е като есента с опадали листа
Искам да бъда уверен пред теб, но не съм, гладен съм
Искам да дойда при теб нежно, но съм като вцепенен
Цял ден, телефонът ми не издава звук
Разстройвам се всеки път, когато го проверя
От време на време, аз издавам тъжен вик сам
Отново днес, луната изгрява 

*Ако кажа, че се нуждая от теб
Ще дойдеш ли при мен?
В моята стая със северно изложение
В моята стая със северно изложение
Ще хванеш ли ръката ми и ще кажеш ли да излезем някъде?
От моята стая със северно изложение

Може би да бъдеш сам е нещо естествено
Защото аз никога не съм се опитвал да намеря някого
Ток е мрачно, навън изглежда по-светло
Аз започвам да ставам блед, ти изглеждаш толкова добре
Аз дори не знам дали слънцето е изгряло или не
Сърцето ми е като плътна завеса, нощта е толкова тъмна
Единствено квадратният ми прозорец и квадратният ми телефон са светли
Но квадратната ми стая е толкова мрачна 

*Ако кажа, че се нуждая от теб
Ще дойдеш ли при мен?
В моята стая със северно изложение
В моята стая със северно изложение
Ще хванеш ли ръката ми и ще кажеш ли да излезем някъде?
От моята стая със северно изложение

Хвани ръцете ми
Хвани ръцете ми
Хвани ръцете ми
Хвани ръцете ми







Няма коментари:

Публикуване на коментар