понеделник, 19 ноември 2018 г.

Fly To The Sky- A Time Limit Бг Превод



Не съм сигурен дали вече не ме харесваш
Или дали се подготвяш първа да сложиш край
Но ми е ясно какво чувстваш

"Недей да страдаш, бъди щастлив
Срещни някоя добра жена и се усмихвай често"
Очите ти, който ме гледат
Гласа ти, защо са пълни с тревога? 

*Защо любовта, която има времеви лимит
Трябва да бъде толкова болезнена?
Не искам да пропилявам времето си проливайки сълзи
Но те не спират да се стичат 

Чуй ме, ела в ръцете ми
Ако ми позволиш да бъда с теб, докато времето ни изтече
Аз ще гравирам всеки един момент в спомените си 

Да не би да си сънувала лош сън?
Ти мълчаливо хвана ръката ми и не я пускаше
Изглеждаше уплашена и сърцето ме заболя толкова много

*Защо любовта, която има времеви лимит
Трябва да бъде толкова болезнена?
Не искам да пропилявам времето си проливайки сълзи
Но те не спират да се стичат

Ти ще останеш в мен завинаги
Така че аз ще бъда щастлив
Толкова съм благодарен, че те срещнах

До последния момент
Надявам се, че ще помниш днешния ден
Когато се обичахме

Ти и аз, нашето време изтича
Знаехме, че ще боли
Но въпреки това започнахме тази любов

Усмихвам се, но плача
Влюбен съм, но страдам
Но аз съм добре

Ти ще останеш в мен завинаги
Вечно ще помня любовта, с която ме дари
Толкова съм благодарен, че те срещнах







Няма коментари:

Публикуване на коментар